نینتندو تاریخ خاموش شدن بازی آنلاین ۳DS و Wii U را تایید کرد

نینتندو خدمات بازی آنلاین را برای ۳DS و Wii U در ۸ آوریل پایان می دهد تایید شده اوایل امروز. پیش از این، این تعطیلی به سادگی برای مدتی در اوایل آوریل برنامه ریزی شده بود.

این خاموشی شامل بازی آنلاین تعاونی، رتبه بندی اینترنتی و توزیع داده می شود

تنها استثنای این خاتمه خدمات آنلاین (در حال حاضر) Pokémon Bank و Poké Transporter هستند. در حالی که این خدمات بلافاصله پس از پایان سرویس تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت، نینتندو گفته است که خدمات آنلاین “ممکن است در آینده نیز پایان یابد”. برای سایر نسخه‌های منتشر شده غیرنینتندو با ویژگی‌های آنلاین، این شرکت از کاربران می‌خواهد که مستقیماً با ناشر بازی تماس بگیرند.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که قبلاً تأیید شده بود، بازیکنان همچنان می‌توانند پس از پایان خدمات آنلاین، بازی‌ها را به صورت آفلاین بر روی دستگاه‌های خود انجام دهند. همچنین امکان “دانلود داده های به روز رسانی و بارگیری مجدد نرم افزار خریداری شده و محتوای قابل دانلود از نینتندو eShop” برای کاربران در آینده قابل پیش بینی باقی خواهد ماند.

همچنین گفت که StreetPass همچنان در دسترس خواهد بود زیرا از “ارتباط محلی بین سیستم های خانواده Nintendo 3DS” استفاده می کند. با این حال، SpotPass در دسترس نخواهد بود، زیرا بستگی به ارتباط آنلاین دارد.

به عنوان مثال، شما می توانید از StreetPass در StreetPass Mii Plaza استفاده کنید، که از قبل روی سیستم های خانواده Nintendo 3DS نصب شده است، اما دیگر نمی توانید از ویژگی هایی استفاده کنید که از ارتباطات آنلاین استفاده می کنند (مانند دریافت پنل های جدید در Puzzle Swap). )” این شرکت توضیح داد.

نینتندو نوشت: «ما صمیمانه از بازیکنان برای استفاده طولانی مدت از خدمات آنلاین نینتندو ۳DS و نرم‌افزار Wii U تشکر می‌کنیم و از هر گونه ناراحتی عذرخواهی می‌کنیم.

این خبر در ادامه بسته شدن eShop در Wii U و ۳DS در مارس سال گذشتهبنابراین دیگر نمی توان خریدهای جدید انجام داد.

اما در حالی که خورشید به تدریج بر روی کنسول های قبلی نینتندو غروب می کند، پیشنهاد فعلی این شرکت است. دستگاه بعدی اواخر امسال عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-confirms-date-3ds-and-wii-u-online-play-shuts-down?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *