نینتندو تا ۸ آوریل اکثر سرویس های آنلاین Wii U و ۳DS را تعطیل می کند

دارد دقیقا زمانی که بیشتر خدمات آنلاین باقی مانده برای و به پایان خواهد رسید. بعد از ساعت ۷ صبح به وقت شرقی در ۸ آوریل، دیگر امکان پرش به یک مسابقه چند نفره در نسخه اصلی وجود نخواهد داشت.  یا سطوح دیگر بازیکنان را در آن بررسی کنید . بازی آنلاین co-op، تابلوهای امتیازات و توزیع داده از جمله ویژگی هایی هستند که در هیچ یک از کنسول ها در دسترس نخواهند بود (مگر اینکه راه حل مناسبی برای homebrew پیدا کنید). ویژگی Badge Arcade که به بازیکنان اجازه می‌دهد منوی اصلی Nintendo 3DS خود را شخصی‌سازی کنند نیز از بین می‌رود.

نینتندو قبلاً گفته بود که خدمات آنلاین روی سیستم ها ، اما تا به حال تاریخ خاصی را به اشتراک نگذاشته بود. همچنین هشدار داد که ممکن است "باید خدمات را زودتر از زمان برنامه ریزی شده قطع کنند" – برخی بازیکنان داشتند .

بازی‌ها و حالت‌های تک‌نفره روی هر دو پلتفرم به کار خود ادامه خواهند داد. نینتندو گفت که برخی استثناها برای پایان خدمات آنلاین وجود خواهد داشت و به بازیکنان بازی های شخص ثالث پیشنهاد می کند که با ناشران تماس بگیرند تا بررسی کنند که آیا سرورها را در حال اجرا نگه می دارند یا خیر. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که ویژگی‌های Pokémon Bank و Poké Transporter فعلاً در دسترس خواهند بود و همچنان می‌توانید به‌روزرسانی‌ها و بازی‌هایی را که قبلاً در هر یک از سیستم‌ها خریداری کرده‌اید، برای آینده قابل پیش‌بینی دانلود کنید. نینتندو eShop در ۳DS و Wii U در ماه مارس گذشته.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باقی خواهد ماند StreetPass در ۳DS است، زیرا از طریق ارتباطات محلی به سایر واحدهای ۳DS متصل می شود. با این حال، SpotPass متوقف خواهد شد، زیرا به اتصال اینترنت نیاز دارد.

در همین حال، شرکت که دارندگان ۳DS و Wii U تا ساعت ۱ بامداد ET در ۱۲ مارس فرصت دارند . اگر این کار را انجام دهند، می توانند هر موجودی استفاده نشده ای را در فروشگاه الکترونیکی هر سیستم روی بازی های نینتندو سوییچ، DLC و سایر محتوای دیجیتال خرج کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nintendo-will-shut-down-most-wii-u-and-3ds-online-services-by-april-8-150807925.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/nintendo-will-shut-down-most-wii-u-and-3ds-online-services-by-april-8-150807925.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *