نینتندو می‌گوید عرضه‌های سوییچ به چرخه عمر پلتفرم «سنتی» محدود نمی‌شوند

با وجود اینکه گزارش‌های مربوط به جانشین سوییچ همچنان در حال افزایش است مخالفت های با دقت بیان شده از نینتندو، سازنده ماریو گفته است که به انتشار عناوین کنسول فعلی خود ادامه خواهد داد “بدون اینکه به مفهوم سنتی چرخه عمر پلتفرم وابسته باشد.”

نینتندو این بیانیه را اعلام کرد (با تشکر GameInformer) به عنوان بخشی از آخرین گزارش درآمد خود – که در آن فروش سوئیچ نیز تایید شده است اکنون از ۱۳۲ میلیون واحد فراتر رفته است – نوشت: “Switch در مارس ۲۰۲۴ وارد هشتمین سال خود می شود. ما به انتشار عناوین و محتوای جدید برای نینتندو سوییچ ادامه می دهیم بدون اینکه به مفهوم سنتی چرخه عمر پلتفرم وابسته باشیم.”

استنباط (که البته با تایید یکسان نیست) این است که جانشین سوییچ باید سال آینده راه اندازی شود، همانطور که هست به طور گسترده گزارش شده است، نینتندو آن را به عنوان پایان عمر دستگاه فعلی خود نمی بیند. با توجه به اینکه هنوز هم تعداد قابل توجهی از دارندگان فعلی سوییچ برای محتوای جدید و بدون برنامه‌ای برای ارتقاء فوری فریاد می‌زنند، شاید چندان تعجب‌آور نباشد، اما چیزی شبیه به انحراف از استراتژی انتشار سنتی آن است.


پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟

در گذشته، راه‌اندازی سخت‌افزار نسل جدید نینتندو تقریباً فوراً به جدیدترین پلتفرم خود تبدیل به نسخه اول شخص شده بود، اما بیانیه نینتندو نشان می‌دهد که این بار رویکرد متفاوتی در پیش خواهد گرفت. اینکه آیا این ممکن است به معنای یک رویکرد انتشار متقابل نسل مشابه باشد که در ابتدا مورد علاقه سونی و مایکروسافت این نسل بود یا دو خط انتشار جداگانه، باید دید.

نینتندو قبلاً مجموعه ای قوی از عناوین سوییچ را اعلام کرده است که حداقل تا تابستان سال آینده منتهی می شود – از جمله ماریو در مقابل خر کونگ، پرنسس هلو: زمان نمایش!، یک یادآوری کد دیگرو عمارت لوئیجی ۲ HDبا امثال Paper Mario: The Thousand-Year Door HD و Metroid Prime 4 نیز در راه است – و شرکت گفته است هدف آن “به حداقل رساندن افتی است که معمولاً در سال آخر یک چرخه و آغاز چرخه دیگر مشاهده می کنید”. آخرین بیانیه آن که به ادامه پشتیبانی از سوییچ اشاره می کند، هر چند مبهم، شاید سرنخی بیشتری از نحوه برنامه ریزی برای دستیابی به آن ارائه دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-says-switch-releases-wont-be-bound-by-traditional-platform-lifecycle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *