چگونه می توان آلاباما و کنتاکی را به صورت زنده بدون کابل تماشا کرد

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی FuboTV

این آلاباما کریمسون تاید تیم های فوتبال کنتاکی Wildcats قرار است در یک مسابقه کنفرانس جنوب شرقی در روز شنبه، ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳، در Kroger Field در لکسینگتون، کنتاکی، با هم دیدار کنند. بازی قرار است در ظهر ساعت ET/11 صبح CT شروع شود.

آلاباما، رتبه ۸ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۸-۱ و ۶-۰ در SEC وارد مسابقه می شود. اخیرا، آلاباما LSU را با نتیجه ۴۲-۲۸ در ۴ نوامبر شکست داد گربه‌های وحشی کنتاکی در مجموع ۶-۳ و در SEC 3-3 وارد مسابقه شد. در ۴ نوامبر، کنتاکی ایالت می سی سی پی را ۲۴-۳ شکست داد. با ورود به شنبه، آلاباما با نتیجه ۳۸-۲-۱ در مقابل کنتاکی در سری تمام دوران پیشتاز است.

نیک سابان سرمربی فوتبال آلاباما کریمسون تاید است. مارک استوپز سرمربی تیم فوتبال انگلستان Wildcats است.

زمان و شبکه شروع فوتبال آلاباما و گربه های وحشی انگلستان

بازی فوتبال کالج آلاباما و کنتاکی قرار است در ظهر ET/11 صبح روز شنبه، ۱۱ نوامبر از طریق ESPN پخش شود. پخش کننده های ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده است. جو تسیتوره (بازی به بازی)، جردن راجرز (تحلیلگر)، و کیتی جورج (خبرنگار حاشیه).

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، پلتفرم های پخش زنده آنلاین مانند FuboTV و Sling جایگزین هایی برای لذت بردن از بازی ارائه می دهند.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال آلاباما در مقابل کنتاکی

اگر از تلویزیون کابلی و ماهواره ای خلاص شده اید، به یک پلت فرم استریم نیاز دارید. برای دیدن بازی روز شنبه فوتبال آلاباما و کنتاکی Wildcats، در اینجا بهترین راه حل های پخش جریانی در دسترس شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



بسته ۵۵ دلاری Sling TV در ماه، ۴۶ کانال را فراهم می کند، که نیازهای طرفداران فوتبال کالج را برآورده می کند و شامل پوشش ESPN مسابقات مسابقه ای مانند فوتبال آلاباما در مقابل کنتاکی است. تازه واردان Sling TV از نرخ ۲۷٫۵۰ دلار برای ماه اول برخوردار هستند.

اگر می‌خواهید فقط بازی فوتبال آلاباما و کنتاکی را تماشا کنید، طرح نارنجی با قیمت ۲۰ دلار برای ماه اول و پس از آن ۴۰ دلار ماهانه در دسترس است.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه



FuboTV را به مدت هفت روز رایگان امتحان کنید و مجموعه گسترده بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده را کاوش کنید. اگر از طرفداران فوتبال کالج هستید، بسته جامع ۷۴٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد و کانال هایی مانند ESPN برای تماشای بازی فوتبال آلاباما و گربه های وحشی انگلستان وجود دارد.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-alabama-vs-kentucky-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *