هدایای زیر ۲۵ دلار برای حیوانات خانگی و والدین آنها

مانترا هدیه دادن آزمایش شده، “چیزی که می خواهید، چیزی که نیاز دارید، چیزی برای پوشیدن، چیزی برای خواندن” موهبتی برای والدین دارای فرزند بوده است. اما بیایید حیوانات خانگی عزیزمان را فراموش نکنیم. معرفی اقتباس حیوانات خانگی: “چیزی که آنها نیاز دارند، چیزی برای پوشیدن و یک خوراکی خوشمزه.”

روز دوست پشمالوی خود را با کمتر از ۲۵ دلار خاص کنید و در اکثر فروشگاه های CVS به راحتی قابل دسترسی باشد. فقط قبل از ورود به خرید، موجودی آنلاین را بررسی کنید.

یک اسباب بازی فوق العاده بادوام برای ساعت ها بازی

هر حیوان خانگی یک اسباب بازی جدید برای تعطیلات می خواهد و این به طرز هوشمندانه ای طراحی شده است طناب بازی شناسی تمام کادرها را چک می کند. نه تنها برای بازی های طناب کشی عالی است، بلکه دارای رایحه ای از گوشت گاو است که بازی مستقل را تشویق می کند و به رنگ قرمز جشن می آید. والدین حیوان خانگی از این که با الیاف بادوام ساخته شده است که در برابر پاره شدن مقاومت می کند و لختی را از بین می برد، دوست خواهند داشت و آن را به اسباب بازی ای تبدیل می کند که در واقع تا مسافت دوام می آورد.

گرمکن زمستانی برای پیاده روی

اجازه ندهید هوای خنک تر شما را از بردن حیوان خانگی خود به پیاده روی روزانه باز دارد. در عوض، یک کت دنج بگیرید که آنها را گرم و خشک نگه می دارد.

این ژاکت پت پف کلمن از CVS دارای بسته شدن نوار چسب قابل تنظیم، سبک روشن و خاموش کردن آسان، و دسترسی به سوراخ بند است تا بتوانید به راحتی از در خارج شوید و در مسیر خود قرار بگیرید. بعلاوه، در رنگ قرمز و سرمه ای جشن می آید که مناسب هر حیوان خانگی است.

یک خوراکی خوشمزه با طعم بوقلمون

با هجوم مهمانان، تغییرات روتین و سفر، تعطیلات می تواند برای حیوانات خانگی به همان اندازه که برای انسان استرس زا است.

اینا خوشمزه Zesty Paws Advanced Calming Bites از CVS با طعم بوقلمونی که سگ ها دوست دارند می آیند و شامل موادی مانند ملاتونین، دانه شاهدانه و بابونه می شوند تا به آرامش توله سگ شما در هرج و مرج کمک کنند.

CVS طیف گسترده ای از هدایای حیوان خانگی را برای تعطیلات دارد. بازدید کنید CVS.com برای یافتن خواسته ها، نیازها و خوراکی های خود برای پر کردن جوراب حیوان خانگی خود.

موضوعات
حیوانات خانگی

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/ad/deals/cvs-holiday-gifts-pets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *