هدایای سامسونگ برای پیش‌خرید سری گلکسی S24 افشا شد

سامسونگ احتمالاً فردا با انتشار دعوت‌نامه، از معرفی سری گلکسی S24 در تاریخ ۲۷ دی‌ماه خبر می‌دهد. حالا در گزارشی جدید، هدایای مدنظر سامسونگ برای پیش‌خرید نسل بعدی پرچمدارهایش افشا شده است که شامل فروش گلکسی واچ با تخفیف می‌شود.

طبق گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ در کنار فروش گجت‌هایش با تخفیف، خود گوشی‌ها را هم با شرایطی خاص می‌فروشد.

هدایای سامسونگ برای پیش‌خرید سری گلکسی S24

به نظر می‌رسد سامسونگ در هنگام پیش‌خرید گوشی‌ها، بدون دریافت هزینه اضافه، نسخه بالاتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال اگر گلکسی S24 پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را سفارش دهید، سامسونگ بدون دریافت هزینه اضافه، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

باید به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ این شرایط پیش‌فروش را برای سری گلکسی S22 و S23 هم در نظر گرفته بود.

هدایای سامسونگ برای پیش‌خرید سری گلکسی S24 افشا شد

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد با پیش‌فروش نسل جدید پرچمدارهای خود، گلکسی بادز FE و گلکسی واچ را هم با تخفیف بفروشد. درحال‌حاضر نمی‌دانیم سامسونگ کدام مدل گلکسی واچ را به خریداران پیشنهاد خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که گلکسی واچ ۶ و ۶ کلاسیک با تخفیف عرضه شوند.

طبق شایعات، گلکسی S24 در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، درحالی‌که گلکسی اس ۲۴ پلاس با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

درنهایت گفته می‌شود سامسونگ گوشی گلکسی S24 اولترا را در سه نسخه با ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.


منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s24-pre-order-benefits-leak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *