هدست ویژن پرو با تخفیف ۲۵ درصدی به کارمندان اپل فروخته می‌شود

کارمندان اپل می‌توانند هنگام خرید هدست واقعیت مجازی ویژن پرو ۲۵ درصد تخفیف دریافت کنند. بدین‌ترتیب بدون احتساب مالیات، قیمت هدست واقعیت مجازی اپل برای کارمندان این شرکت از ۳٬۴۹۹ دلار به حدود ۲٬۶۲۴ دلار کاهش می‌یابد.

خبر تخفیف ۲۵ درصدی ویژن پرو برای کارمندان اپل را نخستین‌بار بلومبرگ اعلام کرد. این خبرگزاری به یادداشتی دست پیدا کرده است که مدیران اپل برای کارمندان شرکت ارسال کرده‌اند.

تخفیف برای کارمندان، از سوی اپل اقدام بی‌سابقه‌ای نیست. این شرکت قبلاً برای محصولاتی مثل هوم‌پاد و اپل واچ تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته بود، اما ویژن پرو بسیار گران‌تر از آن محصولات است.

مقاله‌های مرتبط

اپل هر سه سال یک بار، برای خرید مک بوک و سایر مدل‌های مک ۵۰۰ دلار کمک‌هزینه به کارمندانش ارائه می‌دهد و این اعتبار را می‌توان برای ویژن پرو هم استفاده کرد. اپل همچنین در حال برنامه‌ریزی است تا هزینه‌ی لنزهایی را که کارمندانش به‌همراه ویژن پرو خریداری می‌کنند، به آن‌ها بازپرداخت کند.

پیش‌فروش ویژن پرو امروز ساعت ۱۶:۳۰ در ایالات متحده شروع می‌شود و عرضه‌ی محصول در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد. برخی از فروشگاه‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که ویژن پرو را همزمان با عرضه در آمریکا، وارد ایران می‌کنند.


منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/415414-apple-employees-25-percent-discount-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *