هدست VR متا می تواند ویدیوهای فضایی آیفون را پخش کند

هدست متا کوئست VR به زودی قادر به پخش ویدیوهای فضایی ضبط شده بر روی یک دستگاه خواهد بود آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس، متا امروز اعلام کرد. به روز رسانی نسخه ۶۲ آینده پشتیبانی از این ویژگی را اضافه می کند.

هدست VR متا می تواند ویدیوهای فضایی آیفون را پخش کند
ویدیوهای فضایی را می توان با استفاده از برنامه موبایل متا کوئست در هدست متا کوئست بارگذاری کرد، به طوری که ویدیوهای استریوسکوپی ضبط شده در مدل های آیفون ۱۵ پرو را می توان در دستگاه متا برای کسانی که فاقد آن هستند، زنده کرد. اپل ویژن پرو.

ویدئوهای فضایی آپلود شده در Meta Quest به فرمت صحیح برای پخش در دستگاه تبدیل می‌شوند و در فضای ابری ذخیره می‌شوند. محتوای ویدئویی فضایی را می توان از منوی Files برای تجربه تماشای همه جانبه انتخاب کرد. چندین ویدیوی نمایشی در Meta Quest موجود است تا کاربران بتوانند تجربه کنند که ویدیوهای فضایی چگونه هستند.

اپل توانایی ضبط ویدیوهای فضایی را به طور خاص برای دارندگان هدست Apple Vision Pro اضافه کرد. در دستگاه های اپل، ویدئوهای فضایی را فقط می توان روی هدست ویژن پرو با قیمت ۳۵۰۰ دلار مشاهده کرد. سایر محصولات ویدئوهای فضایی را به عنوان ویدئوهای دو بعدی استاندارد نشان می دهند.

ما خوشحالیم که از پخش ویدیوی فضایی در Meta Quest پشتیبانی می کنیم! اگر iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max دارید، اکنون می‌توانید ویدیوهای فضایی (معروف به ویدیوهای استریوسکوپی) را با استفاده از برنامه تلفن همراه Meta Quest در هدست Meta Quest خود آپلود کنید – به شما اجازه می‌دهد لحظه را با عمق شگفت‌آوری دوباره زنده کنید. با استفاده از این ویژگی جدید، می توانید خاطرات و محتوای رسانه ای خود را مانند قبل تجربه کنید.

Meta Quest با قیمت ۵۰۰ دلار مقرون به صرفه‌تر از Vision Pro است، بنابراین گزینه تماشای ویدیوهای فضایی در دستگاهی ارزان‌تر ممکن است برای برخی از دارندگان آیفون ۱۵ پرو جذاب باشد.

برچسب ها: متا


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/01/meta-quest-spatial-videos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *