هدفون‌های بی‌سیم گوش باز هوآوی مانند گوش‌آستین‌های پانک راک دهه ۸۰ هستند – و من آن را دوست دارم

در دنیای هدفون و هدفون، تمایل به شبیه به هم بودن محصولات وجود دارد. در پایان روز، تنها راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید یک هدفون را بدون اینکه واقعاً عجیب به نظر برسد یا احساس ناراحتی کنید، بسازید.

این به ویژه در مورد جوانه های بالای گوش صدق می کند، که معمولاً از یک قلاب روی گوش استفاده می کنند تا آنها را در جای خود نگه دارد. بهترین هدفون هدایت استخوانی. اما هواوی رویکرد بسیار متفاوتی دارد. هدفون‌های FreeClip جدید آن به شکل نعل اسب هستند و در کنار غضروف گوش شما قرار می‌گیرند.

اگر فکر می کنید که آنها عجیب به نظر می رسند، در گوش شما عجیب تر به نظر می رسند. به جای اینکه بالای گوش شما قلاب شوند، قبل از اینکه وسط گوش شما را ببندند، به پهلو بیرون می آیند. هدف ارائه راحتی بهتر برای استفاده طولانی مدت و گزینه بهتر برای افرادی است که از عینک یا عینک آفتابی استفاده می کنند.

هدفون های هواوی فری کلیپ چگونه در گوش شما می ماند؟

هدفون‌های بی‌سیم گوش باز هوآوی مانند گوش‌آستین‌های پانک راک دهه ۸۰ هستند – و من آن را دوست دارم

(اعتبار تصویر: هواوی)

راز در قسمت میانی زندگی می کند، که به نام وحشتناک Comfort Bean – بیتی که در پشت گوش شما قرار می گیرد – و Acoustic Ball، جایی که راننده های بلندگو در آن زندگی می کنند، به هم متصل می شود. هوآوی آن را C-bridge می‌نامد و می‌گوید که شامل یک سنسور هوشمند است که نیروی گیره را با شکل گوش شما تنظیم می‌کند تا جوانه‌ها بدون فشار دادن گوش در جای خود باقی بمانند. حسگر آنها را نیز برگشت پذیر می کند، بنابراین هیچ راه اشتباهی برای قرار دادن آنها وجود ندارد. آنها را برعکس بگیرید و سنسور به طور خودکار آنها را تنظیم می کند.

همه اینها بسیار هوشمندانه است، اما البته کیفیت صدا نیز بسیار مهم است. به دلیل ماهیت خود، جوانه های بالای گوش، همان قابلیت حذف نویز غیرفعال یا وفاداری صوتی را ندارند. بهترین هدفون روی گوش یا حتی بهترین هدفون که داخل گوش شما می نشیند اما هوآوی می‌گوید که به این موضوع نیز فکر می‌کند: یک سیستم موج صوتی معکوس برای کمک به پوشاندن صدای محیط و یک سیم پیچ متحرک مغناطیسی دوگانه با حساسیت بالا برای انتقال قدرت بیشتر به بلندگوها وجود دارد.

از نظر ویژگی‌ها، شما تمام مشخصات معمولی را که به طور فزاینده‌ای در سراسر هدفون‌های بی‌سیم استاندارد می‌شوند، دریافت می‌کنید، از جمله حذف نویز، عمر باتری ۸ ساعته که تا ۳۶ ساعت با کیس افزایش می‌یابد، رتبه IP54 ضد آب و ضد گرد و غبار و چندگانه – جفت شدن نقطه

جوانه های هواوی FreeClip در رنگ های مشکی یا بنفش روشن در بریتانیا و اروپا با قیمت ۱۹۹ یورو که تقریباً ۱۷۱ پوند است در دسترس هستند. هواوی هنوز نگفته است که آیا قصد دارد این جوانه ها را در ایالات متحده نیز عرضه کند یا خیر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/huaweis-open-ear-wireless-earbuds-are-like-80s-punk-rock-ear-cuffs-and-i-like-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *