هدفون‌های Beats Fit Pro را با ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنید و آهنگ‌های تعطیلات را تکان دهید

۴۰ دلار پس انداز کنید: هدفون Beats Fit Pro از ۱ نوامبر در آمازون به قیمت ۱۵۹٫۹۵ دلار به فروش می رسد. این یک پس انداز ۲۰ درصدی است.


هدفون Beats Fit Pro

۱۵۹٫۹۵ دلار در آمازون (۴۰ دلار صرفه جویی کنید)



هیچ کمبودی برای هدفون های عالی در بازار وجود ندارد. برخی افراد ترجیح می دهند ایرپادهای اپلدر حالی که دیگران به گلکسی بادز سامسونگ. اما اگر روی Beats Fit Pro اسپورت خوابیده اید، ممکن است جوانه های مورد علاقه جدید خود را از دست بدهید. و اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است، زیرا آنها در آمازون به فروش می رسند.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

آمازون دارد Beats Fit Pro از اول نوامبر، هدفون‌های هدفون فقط با قیمت ۱۵۹٫۹۵ دلار به فروش می‌رسند. این ۴۰ دلار از قیمت معمولی آن‌ها کمتر است و ۲۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود. شما می توانید از هر رنگی که با این قیمت موجود است، از جمله مشکی، سفید، صورتی مرجانی، خاکستری خاکستری، بنفش سنگی و غیره را انتخاب کنید. ما شاهد فرورفتن این جوانه ها در آنها بودیم کمترین قیمت در ماه فوریهاما آنها فقط ۱۰ دلار با آن قیمت فاصله دارند و این باعث می شود که این تخفیف چیزی برای عطسه کردن نباشد.

ما Beats Fit Pro را یکی از آنها می‌دانیم بهترین هدفون های بی سیم می توانید بخرید الکس پری، منتقد Mashable، آنها را تحسین کرد بهترین هدفون های بی سیم اپل تا کنون. صدای «شگفت‌انگیز»، باتری با دوام طولانی، «راحتی نخبگان» و برخی از بهترین حذف نویز فعال را که در هر جوانه‌ای پیدا خواهید کرد، دریافت می‌کنید. آنها همچنین دارای مجموعه ای از نوک بال های انعطاف پذیر هستند تا به شما کمک کنند اندازه آنها را بهتر به گوش خود کنید.

اگر رنگ سفید تیره ایرپادها یا جایگزین‌های کم‌تر برای این جوانه‌ها شما را ناامید می‌کند، اینها ممکن است به خوبی مورد توجه شما قرار گیرند. بدیهی است که می خواهید آهنگ “All I Want for Christmas is You” ماریا کری را با بهترین صدای ممکن بشنوید.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/nov-1-beats-fit-pro-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *