هدفون‌های Beats Fit Pro قبل از جمعه سیاه به پایین‌ترین حد خود بازمی‌گردند

تماس با همه طرفداران Beats – یا هر کسی که واقعاً قصد ارتقای هدفون را دارد – برند فناوری متعلق به اپل در حال حاضر فروش عمده ای دارد در سراسر ترکیب آن قابل ذکر است، ۲۰ درصد تخفیف در Beats Fit Pro هدفون‌های حذف نویز را برای رنگ‌های جدیدتر، صورتی مرجانی، زرد ولتاژ و آبی جزر و مدی به قیمت پایین‌تر خود برمی‌گرداند. این هدفون ها از ۲۰۰ دلار به ۱۶۰ دلار کاهش یافته است، معامله ای که آخرین بار در روز اول اکتبر مشاهده شد.

وقتی که Beats Fit Pro که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، ما تحت تاثیر تناسب راحت و گنجاندن صدای فضایی، هندزفری سیری و قابلیت حذف نویز جامد قرار گرفتیم. این هدفون ها بر روی پلتفرم H1 اپل کار می کنند، با ردیابی سر پویا عرضه می شوند و می توانند تا ۷ ساعت باتری را بدون حذف نویز نگه دارند، و ۳۰ ساعت با قاب محافظ.

را Beats Studio Buds + همچنین ۴۰ دلار تخفیف دارند که از ۱۷۰ دلار به ۱۳۰ دلار کاهش یافته است. آنها همه ویژگی های Fit Pro را ندارند – غنچه های استودیو + از پلتفرم اختصاصی این شرکت استفاده کنید و ردیابی سر پویا، ANC که با نویزهای خارجی یا رنگ‌های روشن سازگار است را ارائه نکنید. با این حال، آنها عمر باتری بهتری دارند، به مدت ۹ ساعت زمانی که حذف نویز خاموش است و ۳۶ ساعت با کیس دوام دارند.

اگر بیشتر اهل هدفون هستید، آخرین و بهترین معامله برای شما مناسب است. را هدفون Beats Studio Pro از ۳۵۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافته است – ۴۳ درصد تخفیف. این هدفون حالت های ANC و شفافیت، صدای بدون افت و طیف وسیعی از کنترل های روی گوش را ارائه می دهد. بعلاوه، آنها طولانی‌ترین عمر باتری را دارند، تا ۴۰ ساعت دوام می‌آورند و ۱۰ دقیقه شارژ سریع سوخت را برای ۴ ساعت گوش دادن دیگر ارائه می‌دهند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-beats-fit-pro-earbuds-drop-back-down-to-a-record-low-ahead-of-black-friday-101752253 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-beats-fit-pro-earbuds-drop-back-down-to-a-record-low-ahead-of-black-friday-101752253.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *