هدفون های بی سیم Sennheiser Accentum با قیمت ۱۸۰ دلار عمر باتری ۵۰ ساعته دارند.

Sennheiser امروز یک جفت هدفون میان رده جدید را معرفی کرد که برخی از ویژگی های جدیدترین مدل پرچمدار خود را دارد. Accentum Wireless “صدای مشابه” را ارائه می دهد Momentum 4 380 دلارهمراه با حذف نویز فعال هیبریدی (ANC)، عمر باتری ۵۰ ساعته و قیمت ۱۸۰ دلاری.

این شرکت پیشنهاد می‌کند که صدای «سنهایزر نفس‌گیر» را از Accentum Wireless بشنوید. آن‌ها از مبدل‌های دینامیک ۳۷ میلی‌متری (کمی کوچک‌تر از مبدل‌های ۴۲ میلی‌متری Momentum 4) و بلوتوث ۵٫۲ با اتصال چند نقطه‌ای استفاده می‌کنند. هدفون پشتیبانی می کند aptX HD، که می تواند تا نرخ بیت ۵۷۶ کیلوبیت در ثانیه را برای کسانی که دستگاه های پشتیبانی شده دارند تولید کند. همچنین با AAC (حداکثر برای کاربران آیفون) و کدک های SBC سازگار است.

باتری این هدفون می تواند با یک بار شارژ حدود ۵۰ ساعت دوام بیاورد که فاصله چندانی با ۶۰ ساعت پوچ Momentum 4 ندارد. (در مقایسه با، جدیدترین هدفون پرچمدار سونی تنها برای ۳۰ ساعت رتبه بندی می شوند.) Sennheiser می گوید Accentum می تواند تا ۵ ساعت بیشتر در ۱۰ دقیقه شارژ سریع داشته باشد. علاوه بر این، کابل USB-C همراه حالت گوش دادن سیمی را برای محیط‌هایی که بلوتوث منطقی نیست، فعال می‌کند.

عکس بازاریابی سبک زندگی برای هدفون بی‌سیم Sennheiser Accentum.  مرد جوانی در امتداد یک زمین صخره ای ایستاده است: پشت سرش صخره ها بیرون زده است.  او یک پیراهن دکمه دار سبز رنگ با طرح های گلدار طلایی/نارنجی می پوشد.
سنهایزر

در سمت صدا، Accentum Wireless دارای دو میکروفون با حالت کاهش باد و صدای جانبی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد میزان شنیدن صدای خود را در حین تماس کنترل کنید. این هدفون همچنین با برنامه Sennheiser Smart Control جفت می شود، که به شما یک اکولایزر پنج باند، تنظیمات از پیش تعیین شده کاربر، به روز رسانی نرم افزار و مدیریت اتصالات چند نقطه ای را ارائه می دهد.

Sennheiser ادعا می کند که عمر باتری Accentum با راحتی طولانی مدت آن مطابقت دارد. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت: “نقاط تماس پوشش گوش و هدبند بدون زحمت با شکل کاربر مطابقت دارد، با لمس ملایمی که همیشه احساس امنیت و طبیعی می کند.” این تاشو همچنین می‌تواند نشانه‌های طراحی را از Momentum 4 به عاریت گرفته باشد، که (تا حدودی بحث برانگیز) هدفون‌های قبلی Momentum را حذف کرد. ظاهر نمادین / قدیمی.

نسخه مشکی Accentum Wireless از ۴ اکتبر عرضه خواهد شد و پیش خرید آن از فردا (۲۶ سپتامبر) آغاز می شود. در همین حال، رنگ سفید در “اواخر نوامبر” می رسد. قیمت این هدفون ۱۸۰ دلار است و از خرده فروشان منتخب در دسترس خواهد بود وب سایت Sennheiser.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sennheiser-accentum-wireless-headphones-offer-50-hour-battery-life-for-180-220058335.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sennheiser-accentum-wireless-headphones-offer-50-hour-battery-life-for-180-220058335.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *