هدفون های Sennheiser Momentum Sport حسگرهای ضربان قلب و دمای بدن را به تمرین شما می آورند

هدفون های زیادی وجود دارد CES 2024 و امروز Sennheiser دو مدل جدید خود را در لاس وگاس معرفی کرد. این شرکت خط پرچمدار Momentum خود را با یک مدل پریمیوم جدید، Momentum True Wireless 4 به روز کرده است، در حالی که اولین مجموعه ای از هدفون های تناسب اندام با فناوری را در Momentum Sport معرفی کرده است. هر دو در بالای خط تولید این شرکت قرار دارند و زمانی که اواخر امسال وارد شوند ۳۰۰ دلار یا بیشتر برای شما هزینه خواهند داشت.

Sennheiser می گوید که بیش از سه سال کار برای ساخت Momentum Sport، ترکیبی از فناوری تناسب اندام با کیفیت صدای علامت تجاری آن طول کشیده است. در داخل، یک حسگر ضربان قلب فوتوپلتیسموگرافی (PPG) و یک حسگر دمای بدن می‌توانند بیومتریک تمرین را به برنامه‌هایی مانند Apple Health، Garmin Connect، Strava، Peloton و Polar Flow ارسال کنند. با این حال، هدفون ها فقط اطلاعات دمای بدن را به آخرین برنامه ارسال می کنند. سنهایزر می گوید که Momentum Sport اولین بار است که یک محصول غیر قطبی می تواند از تجزیه و تحلیل داده های Flow برای تجزیه و تحلیل بلادرنگ استفاده کند. علاوه بر این، آمار Momentum Sport با ساعت Polar Vantage V3 کار می کند و می توانید صدای تمرینی داشته باشید (کوچینگ هوشمند) از برنامه شرکت به هدفون ارسال می شود.

این شرکت یک نمایش زنده از هدفون های Momentum Sport را با ساعت Vantage V3 و برنامه Polar انجام داد. شخصی سوار Peloton شد و بیومتریک زنده را در زمان واقعی به برنامه ارسال کرد. ادغام یکپارچه است، همانطور که از یک ساعت هوشمند و برنامه از شرکتی که برای توسعه این هدفون های بی سیم همکاری نزدیک داشت انتظار دارید. این تیم به این معنی است که Sennheiser مجبور نبود برنامه تناسب اندام خود را برای استفاده حداکثری از حسگرهای Momentum Sport توسعه دهد.

Sennheiser توضیح می‌دهد که یک مبدل ۱۰ میلی‌متری کاملاً جدید برای Momentum Sport ایجاد کرده است که هدف آن نوعی “صدای زنده و بیس چشمگیر” است که بیشتر افراد برای تمرینات می‌خواهند. این شرکت همچنین دارای یک کانال تسکین صوتی است که اثر انسداد یا احساس گرفتگی گوش‌های شما و تحت فشار بودن را از بین می‌برد. Sennheiser می‌گوید که عنصر طراحی همچنین صدای تنفس، رعد و برق قدم‌ها و سایر صداهای بدن را که می‌تواند حواس‌تان را در طول جلسه منحرف کند، کاهش می‌دهد.

Momentum Sport یک طراحی نیمه باز دارد که اجازه می دهد کمی از محیط اطراف شما به طور طبیعی وارد شود، اما شما همچنین می توانید حالت شفافیت را برای هماهنگی کامل انتخاب کنید. همچنین قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در زمانی که نیاز به تمرکز دارید و حالت ضد باد برای مقابله با نسیم زمانی که در خارج از منزل هستید وجود دارد. Sennheiser دارای استاندارد IP55 برای مقاومت هدفون در برابر رطوبت و گرد و غبار است، در حالی که از ساختار ضد ضربه و گیره های مقاوم در برابر گرفتگی استفاده می کند تا هرگونه تجمع موم مشکلی ایجاد نکند. کیس شارژ خود دارای استاندارد IP54 است و شارژ بی سیم را ارائه می دهد.

Sennheiser وعده عمر باتری تا ۶ ساعت را در Momentum Sport داده است، اما مشخص نمی کند که آیا با ANC روشن یا خاموش است. سه شارژ اضافی در کیس وجود دارد و ۱۰ دقیقه شارژ می تواند به شما ۴۵ دقیقه استفاده را بدهد. البته، این هدفون ها همچنین با برنامه Smart Control این شرکت برای تغییر مشخصات صدا و تنظیمات مختلف کار می کنند و مجموعه ای از نوک گوش و باله برای یافتن تناسب ایده آل وجود دارد.

Momentum Sport در تاریخ ۹ آوریل با قیمت ۳۳۰ دلار (۳۳۰ یورو) در رنگ های مشکی، سبز و گرافیتی در دسترس خواهد بود.

هدفون های Sennheiser Momentum Sport حسگرهای ضربان قلب و دمای بدن را به تمرین شما می آورند
Sennheiser Momentum True Wireless 4
سنهایزر

Momentum True Wireless 4 دنباله‌روی این شرکت است تکانه ۳ ایربادهایی که در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند. Sennheiser می گوید که بیش از دوازده ارتقا به این مدل اضافه کرده است، از جمله پلتفرم S5 Sound Gen 2 کوالکام با Snapdragon Sound علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۴، aptX Lossless، aptX Adaptive Audio، LE Audiocast، LC3، Aura. و بیشتر. به گفته این شرکت، راه اندازی شش میکروفون کیفیت تماس و عملکرد ANC را بهبود می بخشد، در حالی که یک EQ تطبیقی ​​ورودی صدا و صدای ثابت را در هر دو سبک موسیقی و انواع محتوا نظارت می کند. ویژگی‌های شخصی‌سازی صدا، منطقه صدا و بررسی صدا بار دیگر از طریق برنامه Smart Control در اینجا در دسترس هستند.

Sennheiser می گوید که طراحی نوک گوش و نازل را برای محافظت بهتر در برابر جرم گوش به روز کرده است. همچنین شامل یک کیت تناسب “جامع” است که تعداد زیادی نوک گوش و باله ها را به همراه تست تناسب در برنامه خود ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که عملکرد را با اجزای اشتباه قربانی نمی کنید. از نظر کیفیت صدا، این شرکت قول “تیونینگ تکامل یافته” را با “پاسخ سه گانه نرم تر، بیس گسترده و میان رده بی دردسر” می دهد. Sennheiser به طور مداوم برخی از آنها را ساخته است بهترین هدفون های بی سیم از نظر صدای کلی برای سال ها، بنابراین ما دلایل زیادی برای باور این ادعاها داریم.

Momentum True Wireless 4 با سه بار شارژ کامل دیگر در جعبه شارژ بی سیم، تا هفت ساعت و نیم عمر باتری را روی جوانه ها (ANC مشخص نشده است) ارائه می دهد. علاوه بر این، این شرکت توضیح می‌دهد که عملکرد باتری را در طول زمان با حالت محافظت از باتری که چرخه‌های شارژ را بهینه می‌کند، ارتقا داده است.

Momentum True Wireless 4 در رنگ‌های مس مشکی، نقره‌ای متالیک و گرافیت در تاریخ ۱۵ فوریه با قیمت ۳۰۰ دلار (۳۰۰ یورو)، ۵۰ دلار بیشتر از قیمت مدل قبلی در زمان عرضه، در دسترس خواهد بود. عرضه این هدفون ها از اول مارس آغاز می شود.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sennheiser-momentum-sport-earbuds-bring-heart-rate-and-body-temp-sensors-to-your-workout-213047758.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/sennheiser-momentum-sport-earbuds-bring-heart-rate-and-body-temp-sensors-to-your-workout-213047758.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *