هدفون ها و بلندگوهای Anker Soundcore در آستانه جمعه سیاه در پایین ترین سطح خود قرار دارند

بهترین معاملات اولیه جمعه سیاه Soundcore:


بهترین پیشنهاد هدفون

هدفون حذف نویز Anker Soundcore Space Q45

۹۹٫۹۹ دلار در Verizon
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
هدفون ها و بلندگوهای Anker Soundcore در آستانه جمعه سیاه در پایین ترین سطح خود قرار دارند

بهترین پیشنهاد EARBUD

هدفون حذف نویز Anker Soundcore Life P3

۵۴٫۹۹ دلار در آمازون
(۲۵ دلار صرفه جویی کنید)
هدفون Soundcore Life P3

بهترین پیشنهاد برای بلندگو

اسپیکر بلوتوث Anker Soundcore Motion X500

۱۳۰٫۹۹ دلار در Soundcore
(با کوپن داخل صفحه ۴۰ دلار پس انداز کنید)
اسپیکر بلوتوث Anker Soundcore Motion X500

برای برندی که کمتر از یک دهه از عمرش می گذرد، Anker Soundcore قطعا مسیری را برای خود در دنیای صدا ایجاد کرده است. مجموعه هدفون ها، هدفون ها و بلندگوهای آن رتبه های برتر را در لیست ما به دست آورده اند جمع بندی های صوتی در طول سال ها برای ارائه طراحی با کیفیت با قیمت مناسب. برای دوستداران موسیقی روزمره که به دنبال وسایل گوش دادن مناسب کیف پول هستند، Soundcore قطعا باید در رادار شما باشد.

زود جمعه سیاه معاملات در حال حاضر در حال حاضر در وب سایت Soundcoreو همچنین در میان خرده فروشانی مانند آمازون و Best Buy، لوازم Soundcore را در این تعطیلات جذاب تر می کند. اگر هدفون، هدفون یا بلندگوهای قابل حمل در لیست خرید شما در این فصل هستند، ما بهترین تخفیف های اولیه را برای خرید در حال حاضر گردآوری کرده ایم. ما لیست را به عنوان رسمی به روز می کنیم جمعه سیاه جشن شروع می شود، بنابراین حتماً مرتباً آن را بررسی کنید.

معاملات اولیه هدفون جمعه سیاه Anker Soundcore

چرا ما آن را دوست داریم

اگر به دنبال خرج کردن ثروت کمی برای خرید یک جفت هدفون حذف نویز نیستید، Soundcore Space Q45s یک گزینه ارزشمند است که بانک را خراب نمی کند. دوستان ما در PCMag (که متعلق به ناشر Mashable، Ziff Davis است) آنها را بررسی کرد و دریافت که آنها “کیفیت صوتی خوب و حذف نویز نسبتا موثر را با قیمت مناسب ارائه می دهند.” ویژگی حذف نویز تطبیقی ​​با پنج سطح منحصر به فرد قابل تنظیم است. آیا این بهترین در تجارت است؟ نه، اما این کار را در فضاهای با صدای متوسط ​​انجام می دهد. عمر باتری تا ۵۰ ساعت با ANC روشن است بسیار چشمگیر است، اما چیزی که واقعا ما را شگفت‌زده می‌کند این است که در حال حاضر اولیه است. جمعه سیاه قیمت گذاری کمتر از ۱۰۰ دلار برای هدفون های حذف نویز؟ ما را حساب کن

معاملات بیشتر هدفون جمعه سیاه Soundcore

تخفیف‌های اولیه هدفون در جمعه سیاه Anker Soundcore

چرا ما آن را دوست داریم

به آنها برگردید قیمت روز پرایم پایین همیشه قبل از جمعه سیاه، Soundcore Life P3s یک جفت هدفون مقدماتی عالی برای کنجکاوهای حذف نویز هستند. با حذف نویز چند حالته قابل تنظیم، می‌توانید از بین حالت‌های حمل‌ونقل، فضای باز یا داخلی برای بهینه‌سازی تجربه شنیداری خود در هر محیط، یکی را انتخاب کنید. بدیهی است که با قیمت متوسط ​​خود، بهترین حذف نویز را در اطراف خود ندارند، اما برای تازه‌کارهایی که به دنبال ارتقاء از هدفون‌های اصلی هستند، گزینه مناسبی هستند. ناگفته نماند که آنها نسخه قدرتمندتر ما هستند هدفون های ارزان قیمت مورد علاقه (با طول عمر باتری کمی کمتر). معمولاً ۷۹٫۹۹ دلار، شما می توانید ۲۵ دلار قبل از جمعه سیاه پس انداز کنید و این نوزادان را تنها با ۵۴٫۹۹ دلار به دام بیاندازید.

معاملات بیشتر هدفون Soundcore جمعه سیاه

معاملات اولیه بلندگوهای جمعه سیاه Anker Soundcore

انتخاب ما: بلندگو بلوتوث Anker Soundcore Motion X500

۱۳۰٫۹۹ دلار در Soundcore (40 دلار با کوپن درون صفحه صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

نسخه کوچک شده Motion X600، جدید موشن X500 به عنوان “قابل حمل ترین بلندگوی صوتی فضایی جهان” به بازار عرضه شده است. دارای صدای فراگیر صوتی فضایی در یک بسته کوچک (کمتر از ۴ پوند) است و می تواند ۴۰ وات برق از سه درایور فرکانس کامل خود تولید کند. باتری قابل شارژ می تواند تا ۱۲ ساعت برای گوش دادن شارژ نگه دارد و طراحی کاملاً ضد آب است و آن را به همراهی خوب برای علاقه مندان به صدا تبدیل می کند که از یک روز در ساحل یا یک سفر کمپینگ لذت می برند. با کوپن روی صفحه Soundcore در اوایل جمعه سیاه، می توانید ۴۰ دلار از X500 کم کنید و قیمت را به ۱۳۰٫۹۹ دلار مقرون به صرفه تر کاهش دهید – این اولین تخفیف آن از زمان عرضه آن در ماه گذشته است. شایان ذکر است که در حال حاضر به قیمت تمام شده است آمازون.

معاملات بیشتر برای بلندگوهای جمعه سیاه Soundcore

موضوعات
جمعه سیاه
هدفون


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-anker-soundcore-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *