Google Photos 3 مورد از شیرین ترین ویژگی های خود را دریافت می کند

Google Photos از همین امروز چندین ویژگی جدید را انتخاب می کند که رابط کاربری کمتر درهم و برهم و همچنین پوشه های هوشمندتری که از تصاویر سند ساخته شده اند، به علاوه امکان تنظیم یادآور از یک تصویر را معرفی می کند. بچه ها، این ویژگی های جدید Photos مفیدتر از آن هستند که حتی بتوانم توصیف کنم.

در اینجا ۳ ابزار جدید و تاثیرگذار Google Photos وجود دارد که در کمترین زمان با آنها بازی خواهید کرد.

Google Photos 3 مورد از شیرین ترین ویژگی های خود را دریافت می کند

پشته های عکس جدید: هر چند وقت یکبار دوربین تلفن خود را بیرون می آورید تا از یک نفر یا یک صحنه عکس بگیرید و سپس چندین عکس بگیرید. همه ما تقریباً هر بار که برای گرفتن عکس می رویم این کار را انجام می دهیم. به ندرت یک عکس می گیریم. از آنجایی که این باعث می‌شود چندین عکس داشته باشیم که همگی در جدول زمانی عکس‌های ما یکسان به نظر می‌رسند، گوگل متوجه شد که ممکن است بخواهیم این عکس‌ها را با هم گروه کنیم تا درهم و برهمی کمتری نشان داده شود.

گوگل این ویژگی جدید را Photo Stacks می نامد و همانطور که از نام آن پیداست، به طور خودکار عکس های تقریباً یکسانی از یک سوژه گرفته شده در یک بازه زمانی کوتاه را با هم گروه بندی می کند. حتی یک انتخاب برتر برای پشته پیشنهاد می‌کند، اما می‌توانید روی پشته ضربه بزنید تا بقیه عکس‌ها را ببینید. البته، می‌توانید پشته‌ها را خاموش کنید، آن‌ها را به دلخواه تغییر دهید و انتخاب برتر خود را انتخاب کنید.

چقدر باحاله؟

دسته بندی خودکار اسکرین شات ها و اسناد: ویژگی بعدی که به Google Photos می‌آید، دسته‌بندی جدیدی است که به‌طور خودکار از اسکرین‌شات‌ها یا اسناد شما ساخته می‌شود که می‌تواند در آلبوم مفید باشد. مواردی مانند تصاویر شناسه شما، رسیدها و اطلاعات رویداد می توانند در این آلبوم اسناد جدید قرار بگیرند. این را در برگه جستجو در بخش اسناد جدید پیدا خواهید کرد. با ضربه زدن روی آن (یا پیمایش)، می توانید دسته های بیشتری مانند تصاویری که از یادداشت ها گرفته اید، روش های پرداخت، دستور العمل ها و منوها و غیره را ببینید.

یادآوری عکس ها: در نهایت، Google گزینه «تنظیم یادآوری» را به عکس‌هایی که از چیزی مانند بلیط کنسرت، تصویر آگهی‌نامه‌ای که گرفته‌اید و غیره دارید، اضافه می‌کند. اگر متن یا تاریخی در آنجا وجود دارد که Google Photos بتواند آن را تشخیص دهد، ممکن است آن را ببینید. اعلان “تنظیم یادآوری” که سپس یک صفحه رویداد تقویم را برای شما باز می کند تا آن تاریخ و زمان تعیین شده را برای شما تکمیل کنید.

اومم، بله لطفا

گوگل می گوید که همه این ویژگی های جدید بلافاصله در اندروید و iOS “شروع به عرضه” می کنند.

لینک گوگل پلی: Google Photos

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/15/google-photos-stacks-reminders-documents/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *