هدفون WH-1000XM5 ANC سونی در معاملات جمعه سیاه اولیه به ۳۲۸ دلار بازگشت.

جمعه سیاه تقریباً فرا رسیده است، و هر چه نزدیکتر می شویم، فروش عالی بیشتری شروع می شود. آخرین معامله ای که ارزش شنیدن دارد به سراغ ما می آید هدفون بی سیم مورد علاقه سال، هدفون WH-1000XM5 ANC سونی. در واقع، ۱۸ درصد تخفیف، این دستگاه فوق‌العاده را از ۴۰۰ دلار به ۳۲۸ دلار کاهش می‌دهد – قیمت پایین آن. این معامله در هر سه رنگ مشکی، سفید و نقره ای موجود است.

سونی WH-1000XM5 را در ماه مه سال ۲۰۲۲ عرضه کرد و از آن زمان تا کنون سلطنت کرده است. در آن زمان، ما در بررسی ما به آن نمره عالی ۹۵ دادبه لطف ویژگی هایی مانند عمر باتری ۳۰ ساعته با ANC روشن و تغییر طراحی کامل که راحتی بیشتری را اضافه می کند. دستگاه ۰٫۵۵ پوندی اکنون هدبند را فقط در یک مکان (به جای دو گوشی M4) به گوش کاپ متصل می کند و ظاهر شیک آن را می افزاید.

هدفون M5 همچنین دارای هشت میکروفون ANC است – در مقایسه با چهار میکروفون قبلی خود – و صدای واضح و باکیفیت تولید می کند. علاوه بر این، دکمه‌های کنترل فیزیکی و لمسی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهند به راحتی تماس بگیرید و حالت نویز یا آهنگ را تغییر دهید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-fall-back-to-328-in-early-black-friday-deal-100508200.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-anc-headphones-fall-back-to-328-in-early-black-friday-deal-100508200.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *