هدیه MacRumors: برنده اپل واچ Ultra 2 و بند تیتانیوم از Lululook شوید

برای هدیه این هفته، یک بار دیگر داریم با Lululook همکاری کرد پیشنهاد دادن MacRumors خوانندگان فرصتی برای برنده شدن یک مورد جدید اپل واچ اولترا ۲ و یکی از بندهای تیتانیومی اپل واچ لولولوک برای همراهی با آن

هدیه MacRumors: برنده اپل واچ Ultra 2 و بند تیتانیوم از Lululook شوید
Lululook دارای طیفی از باندهای تیتانیوم و فیبر کربنی با کیفیت بالا اپل واچ است که با مدل‌های ۴۹ میلی‌متری اپل واچ اولترا مطابقت دارد، با بندهایی که مخصوص جدیدترین دستگاه مچ‌بند اپل هستند. باندهای Lululook برای دارندگان Apple Watch Ultra که به دنبال گزینه باندی هستند که به اندازه کافی برای دفتر کار و موقعیت‌هایی که باندهای اسپورت‌تر کاملاً کار نمی‌کنند، اصلاح شده باشد، ایده‌آل هستند.

لولوک باند تیتانیوم را پیوند دهید نزدیکترین تطابق با دستبند استیل ضد زنگ Link خود اپل است، اما در رنگ تیتانیومی که با Apple Watch Ultra بهتر کار می کند. این بند دارای مکانیزم بسته شدن ایمن است و با قیمت ۷۰ دلار، مقرون به صرفه تر از دستبند Link است.


Lululook همچنین نسخه‌ای از Link Titanium Band را دارد که همراه با a مکانیسم بستن مغناطیسی ساده تر. ۹۰ دلار کمی گران تر است، اما سگک مغناطیسی دوگانه به راحتی سوار و خارج می شود، به علاوه مکانیسم قفل باعث می شود که روی مچ دست بماند.

را باند تیتانیوم مدرن از Lululook منحصر به فرد ترین شرکت است، و Lululook می گوید که از مرد آهنی الهام گرفته شده است. با قیمت ۳۷ دلار موجود است، این گروهی است که بیشتر از همه متمایز است، بنابراین اگر یک نسخه مدرن از نوار تیتانیومی می‌خواهید، ارزش بررسی کردن را دارد.


کسانی که به دنبال چیزی منحصر به فرد هستند ممکن است به قیمت ۸۰ دلاری Lululook علاقه مند شوند بند ساعت اپل فیبر کربن، که از مواد سبک وزن فیبر کربن ساخته شده است. Lululook می گوید که وزن سبک پلاستیک را با چقرمگی فولاد ضد زنگ برای جا دادن راحت ارائه می دهد. ساعت دارای بند مغناطیسی است که به راحتی سوار و پیاده می شود و با حذف لینک ها می توان آن را به اندازه شما سفارشی کرد.


همه نوارهای Lululook از جنس تیتانیوم سبک یا مواد فیبر کربنی ساخته شده‌اند که روی مچ دست راحت است و می‌تواند تا استفاده‌های سنگین را تحمل کند. Lululook می گوید که این نوارها ضد آب و ضد عرق هستند و به دلیل وزن کم مواد، باندها برای استفاده تمام روز کار می کنند.

طول باندها ۲۰۰ میلی متر است و با حذف پیوندها قابل تنظیم هستند، بنابراین دارندگان اپل واچ می توانند یک تناسب کامل داشته باشند. تیتانیوم سبک‌تر از فولاد است، بنابراین لولوک می‌گوید که این نوارها سبک‌تر از باند Link خود اپل هستند و این ماده در برابر خراش و خوردگی مقاومت می‌کند. طیف کاملی از باندهای ساعت اپل Lululook می تواند باشد در وب سایت Lululook یافت می شود.

Lululook همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی شارژ طراحی شده برای اپل واچ را تولید می کند. ۷۰ دلار شارژر بی سیم لولولوک ۳ در ۱ با اپل واچ کار می کند، آیفونو AirPods، و می تواند هر سه را به طور همزمان شارژ کند. طراحی تاشو برای سفر راحت است و با آن کار می کند MagSafe و حالت Standby را در خود جای می دهد. اپل واچ و ایرپاد می توانند با ۵ وات شارژ شوند، در حالی که آیفون با ۷٫۵ وات شارژ می شود.


اگر فقط نیاز به شارژ اپل واچ و آیفون دارید، Lululook 50 دلار بسیار کوچک دارد شارژر Ultra Nano 2-in-1 که برای سفر عالی است دارای یک عدد شارژر مغناطیسی برای آیفون و یک شارژر عمودی برای اپل واچ است و در صورت عدم استفاده جمع می شود. Lululook در حال حاضر برای این شارژر تخفیف ویژه ای دارد که ۴۰ درصد تخفیف دارد.


ما یک بند تیتانیوم Apple Watch Ultra 2 و Lululook داریم که به آن هدیه می دهیم MacRumors خواننده برای برنده شدن، از ویجت زیر استفاده کنید و یک آدرس ایمیل وارد کنید. از آدرس های ایمیل صرفاً برای تماس با برندگان و ارسال جوایز استفاده می شود. با عضویت در ما می توانید ورودی های بیشتری کسب کنید خبرنامه هفتگیمشترک شدن در ما کانال یوتیوبما را دنبال کنید توییترما را دنبال کنید اینستاگرام، موضوعاتیا بازدید از MacRumors صفحه فیس بوک.

با توجه به پیچیدگی های قوانین بین المللی در مورد هدایا، فقط ساکنان ایالات متحده ۱۸ سال یا بیشتر، ساکنان انگلستان ۱۸ سال یا بیشتر، و ساکنان کانادا (به استثنای کبک) که در استان یا قلمرو خود به سن بلوغ رسیده اند، واجد شرایط ورود هستند.. تمام مالیات ها، هزینه ها و هزینه های فدرال، ایالتی، استانی و/یا محلی تنها بر عهده برنده جایزه است. برای ارائه بازخورد یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت‌های اعطا، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید بخش بازخورد سایت مازیرا آنجاست که بحث در مورد قوانین تغییر جهت خواهد داد.

این مسابقه از امروز (۳ نوامبر) از ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام تا ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام در ۱۰ نوامبر برگزار می شود. برنده به صورت تصادفی در تاریخ ۱۰ نوامبر یا اندکی پس از آن انتخاب خواهد شد و از طریق ایمیل با وی تماس گرفته خواهد شد. برنده ۴۸ ساعت فرصت دارد تا قبل از انتخاب برنده جدید پاسخ دهد و آدرس ارسال را ارائه دهد.

برچسب ها: هدیه دادن


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/03/macrumors-giveaway-ultra-2-lululook/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *