هدیه MacRumors: برنده یک آیپد پرو ۱۱ اینچی، داک و استند از پلاگین شوید

برای هدیه این هفته، ما با هم همکاری کردیم قابل اتصال پیشنهاد دادن MacRumors خوانندگان فرصتی برای برنده شدن ۱۱ اینچی دارند آیپد پرو و دو لوازم جانبی قابل اتصال به همراه آن: TBT4-UD5 Thunderbolt 4 Docking Station و AMS-STAND-11 مغناطیسی.

هدیه MacRumors: برنده یک آیپد پرو ۱۱ اینچی، داک و استند از پلاگین شوید
قابل اتصال مجموعه ای از داک ها، هاب ها، کابل ها، پایه ها و سایر لوازم جانبی را برای مک اپل و آی پد خط تولید، و TBT4-UD5 و AMS-STAND-11 دو تا از جدیدترین دستگاه های آن هستند.

قیمت ۱۸۰ دلار با ۲۰ دلار تخفیف برای مدت محدود، داک TBT4-UD5 Thunderbolt 4 شامل تمام پورت هایی است که ممکن است برای مک نیاز داشته باشید. مجهز به پشتیبانی از HDMI دو نمایشگر با فرکانس ۴K 60 هرتز (یا یک صفحه نمایش ۸K)، یک پورت Thunderbolt 4 پایین دست، یک پورت USB-C 10 گیگابیت بر ثانیه، دو درگاه USB-A 10 گیگابیت بر ثانیه، دو پورت USB-5 گیگابیت بر ثانیه یک پورت، کارت خوان SD و microSD، یک درگاه اترنت گیگابیتی و یک جک هدفون ۳٫۵ میلی متری.


این داک تا ۱۰۰ وات برق را پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند حتی مک بوک پرو ۱۶ اینچی را نیز تامین کند. در حالی که می تواند نمایشگرهای دوگانه ۴K با فرکانس ۶۰ هرتز را از طریق پورت Thunderbolt 4 هدایت کند، اما این به یک تراشه سری M Pro یا Max نیاز دارد. ۱۵ وات برق برای شارژ دستگاه های جانبی مانند iPad در دسترس است.


پایه مغناطیسی آیپد AMS-STAND11 Plugable با آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۰٫۹ اینچی سازگار است آیپد ایر. این از یک آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به خوبی با iPad مطابقت دارد و دارای آهنرباهای قوی N52 و بالشتک سیلیکونی ضد لغزش برای نگه داشتن iPad در جای خود است.


این پایه دارای یک بازوی لولایی قابل تنظیم ۱۸۰ درجه است که از چندین زاویه دید پشتیبانی می کند، همراه با یک صفحه قابل چرخش ۳۶۰ درجه برای جابجایی بین جهت افقی و عمودی. با بازوی قابل تنظیم می توان پایه را تا حدی جمع کرد که به سطحی مناسب برای طراحی و طراحی تبدیل شود.


در صورت عدم استفاده، پایه می تواند به صورت صاف تا شود که حمل و نقل و بردن آن به مدرسه یا محل کار را آسان می کند. Plugable غرفه را به قیمت ۸۰ دلار می فروشد، اما یک کوپن ۵ دلاری برای جشن راه اندازی غرفه در دسترس است. برای کسانی که مدل بزرگتر آیپد پرو دارند، وجود دارد همچنین نسخه ۱۲٫۹ اینچی.

ما یک آیپد پرو ۱۱ اینچی، داک تاندربولت ۴ و پایه آی پد برای یک فرد خوش شانس داریم. MacRumors خواننده برای برنده شدن، از ویجت زیر استفاده کنید و یک آدرس ایمیل وارد کنید. آدرس های ایمیل صرفاً برای تماس با برندگان و ارسال جوایز استفاده می شود. با عضویت در ما می توانید ورودی های بیشتری کسب کنید خبرنامه هفتگیمشترک شدن در ما کانال یوتیوبما را دنبال کنید توییترما را دنبال کنید اینستاگرامما را دنبال کنید موضوعاتیا بازدید از MacRumors صفحه فیس بوک.

با توجه به پیچیدگی های قوانین بین المللی در مورد هدایا، فقط ساکنان ایالات متحده ۱۸ سال یا بیشتر، ساکنان انگلستان ۱۸ سال یا بیشتر، و ساکنان کانادا (به استثنای کبک) که در استان یا قلمرو خود به سن بلوغ رسیده اند، واجد شرایط ورود هستند.. تمام مالیات ها، هزینه ها و هزینه های فدرال، ایالتی، استانی و/یا محلی تنها بر عهده برنده جایزه است. برای ارائه بازخورد یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت‌های اعطا، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید بخش بازخورد سایت مازیرا آنجاست که بحث در مورد قوانین تغییر جهت خواهد داد.

این مسابقه از امروز (۱۹ ژانویه) از ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام تا ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام در ۲۶ ژانویه برگزار می شود. برنده به صورت تصادفی در تاریخ ۲۶ ژانویه یا اندکی پس از آن انتخاب می شود و از طریق ایمیل با وی تماس گرفته می شود. برنده ۴۸ ساعت فرصت دارد تا قبل از انتخاب برنده جدید پاسخ دهد و آدرس ارسال را ارائه دهد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/19/macrumors-giveaway-plugable-ipad-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *