هدیه MacRumors: برنده یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2 از GRID Studio

برای هدیه این هفته، ما با استودیو GRID همکاری کرده‌ایم تا پیشنهاد دهیم MacRumors خوانندگان فرصتی برای برنده شدن ۱۳ اینچ M2 مک بوک ایر. GRID Studio دستگاه های کلیدی را از تاریخچه اپل به هنری تبدیل می کند که می تواند در خانه یا محل کار نمایش داده شود.

هدیه MacRumors: برنده یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2 از GRID Studio
قطعات هنری GRID دارای یک دستگاه اپل است که اجزای آن در زیر یک قاب شیشه ای قرار گرفته است. هر بخش به وضوح برچسب گذاری شده است و حقایق تاریخی جالبی در آن گنجانده شده است. GRID Studio طیف وسیعی از محصولات مختلف را در دسترس دارد، با قیمت هایی که از ۴۰ دلار شروع می شود و بر اساس پیچیدگی و نادر بودن دستگاه اصلی افزایش می یابد.

شبکه ۱ قیمت ۴۰۰ دلاراولین ویژگی های اپل آیفون که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد. این شامل تمام اجزای آیفون اصلی، از پوسته خمیده گرفته تا دکمه پاور، سوکت هدفون و برد منطقی است.


GRID 139 دلار GRID 4s جانشین آیفون ۴ را به نمایش می گذارد. آیفون ۴s ابتدا در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و پنجمین آیفون اپل بود. ۴s قابل توجه بود زیرا “s” نشان دهنده بود سیرییک دستیار شخصی هوشمند که در آن زمان منحصر به دستگاه بود.


GRID Studio فقط آیفون را انجام نمی دهد. این ۲۰۰ دلار GRID Watch 1 شامل اپل واچ اصلی ۲۰۱۵ است که اولین پوشیدنی مچ‌پوشی بود که اپل با آن عرضه شد. قطعه GRID شامل تراشه S1، اولین سیستم روی یک تراشه اپل، به همراه بدنه اصلی اپل واچ و سایر اجزای داخلی دستگاه است.


طرفداران سیلیکون اپل قدردانی خواهند کرد ۱۹۹ دلار GRID M1 که اولین تراشه مک داخلی اپل را جشن می گیرد. این M1 بخش مهمی از تاریخ اپل است و قطعه GRID آن را در رزین محصور می کند و خلاصه ای از تمام ویژگی ها از جمله CPU 8 هسته ای، GPU 8 هسته ای و موتور عصبی اختصاصی را ارائه می دهد.


برای طرفداران مک، GRID Studio نیز می فروشد GRID مک بوک ایر برای ۵۹۹ دلار این قطعه اولین نسل مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی را که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، نشان می‌دهد که اپل آن را باریک‌ترین نوت‌بوک جهان نامید و به عنوان یک کامپیوتر فوق‌قابل حمل به بازار عرضه کرد. مک بوک ایر دارای یک بدنه آلومینیومی و یک قاب سفید در اطراف نمایشگر بود و به تراشه سفارشی اینتل، صفحه کلید با اندازه کامل و ترک پد چند لمسی مجهز بود.


GRID Studio در حال حاضر فروش تعطیلات دارد، با یک کد تبلیغاتی در سایت با ۱۵ درصد تخفیف. برخی از دستگاه ها نیز با جزئیات تا ۵۰ درصد تخفیف دارند در وب سایت موجود است.

GRID Studio یک برنده را با یک مک بوک ایر ۱۳ اینچی مجهز به تراشه M2، ۵۱۲ گیگابایت SSD و ۸ گیگابایت حافظه یکپارچه ارائه می کند. برای برنده شدن، از ویجت زیر استفاده کنید و یک آدرس ایمیل وارد کنید. آدرس های ایمیل صرفاً برای تماس با برندگان و ارسال جوایز استفاده می شود. با عضویت در ما می توانید ورودی های بیشتری کسب کنید خبرنامه هفتگیمشترک شدن در ما کانال یوتیوبما را دنبال کنید توییترما را دنبال کنید اینستاگرامیا بازدید از MacRumors صفحه فیس بوک.

با توجه به پیچیدگی های قوانین بین المللی در مورد هدایا، فقط ساکنان ایالات متحده ۱۸ سال یا بیشتر، ساکنان انگلستان ۱۸ سال یا بیشتر، و ساکنان کانادا (به استثنای کبک) که در استان یا قلمرو خود به سن بلوغ رسیده اند، واجد شرایط ورود هستند.. تمام مالیات ها، هزینه ها و هزینه های فدرال، ایالتی، استانی و/یا محلی تنها بر عهده برنده جایزه است. برای ارائه بازخورد یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محدودیت‌های اعطا، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید بخش بازخورد سایت مازیرا آنجاست که بحث در مورد قوانین تغییر جهت خواهد داد.

مسابقه از امروز (۲۹ دسامبر ۲۰۲۳) ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام تا ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام در ۵ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار می شود. برنده به صورت تصادفی در تاریخ ۵ ژانویه یا اندکی پس از آن انتخاب خواهد شد و از طریق ایمیل با وی تماس گرفته خواهد شد. . . برنده ۴۸ ساعت فرصت دارد تا قبل از انتخاب برنده جدید پاسخ دهد و آدرس ارسال را ارائه دهد.

برچسب ها: هدیه دادن


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/29/macrumors-giveaway-grid-studio-macbook-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *