هر آنچه باید درباره Microsoft Copilot برای iOS و Android بدانید

هر آنچه باید درباره Microsoft Copilot برای iOS و Android بدانید

GPT-4 یک جهش بزرگ به جلو است که دانش، تطبیق پذیری و پتانسیل بیشتری را نسبت به نسل قبلی خود یعنی GPT-3 ارائه می دهد. این مانند تفاوت بین یک ربات چت و یک دستیار هوش مصنوعی شخصی است. در ChatGPT، دسترسی به قابلیت های GPT-4 رایگان نیست. اشتراک ChatGPT Plus، با قیمت ۲۰ دلار در ماه، برای باز کردن قفل این ویژگی ها مورد نیاز است، زیرا GPT-4 پیشرفته تر و از نظر محاسباتی سخت تر است.

با این حال، برنامه Copilot برای گوشی های هوشمند سخاوتمندانه این مدل را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. همانطور که بدون حساب مایکروسافت به ویژگی های اصلی دسترسی دارید، مدل GPT-4 به عنوان یک ویژگی اساسی در برنامه یکپارچه شده است. کاربران انعطاف پذیری برای تغییر پاسخ ها و استفاده از این مدل حتی زمانی که وارد سیستم نشده اند را دارند.

فعال کردن GPT-4 یک فرآیند ساده است. به صفحه اصلی بروید، جایی که درخواست‌های خود را تایپ می‌کنید، کلید ضامن GPT-4 را فشار دهید و جایگزین GPT-3 استاندارد می‌شود. هنگامی که بر روی عناصر صفحه اصلی یک هایلایت بنفش دریافت می کنید، این نشانه شما از فعال بودن GPT-4 است. یک اعلان چت فوری همچنین کاربران را از تغییر به GPT-4، همراه با یک یادداشت هشدار درباره پاسخ‌های کندتر احتمالی ناشی از سوئیچ مطلع می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1492876/everything-to-know-about-copilot-for-ios-and-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *