هر آنچه در مورد OD هیدئو کوجیما می دانیم: تریلر، پلتفرم و موارد دیگر

اگر یک خالق وجود دارد که می توانید برای ساخت انواع بازی هایی که هرگز نمی بینید روی آن حساب کنید، هیدئو کوجیما است. او پس از خروج از کونامی و تشکیل استودیوی شخصی خود، اولین کارگردانی خود را کارگردانی کرد.بازی متال گیر در دهه ها با Death Stranding. او قبلا تایید کرده است که یک دنباله است در دست ساخت است اما اکنون پروژه دوم را فاش کرده است. OD یا مصرف بیش از حد همانطور که برخی به آن اشاره می کنند، اولین فرو رفتن عمیق در ژانری خواهد بود که کوجیما تنها در بازی های دیگر خود و همچنین بازی های محبوب خود به آن پرداخته است. PT: وحشت. در حالی که شما هرگز نمی توانید واقعاً بدانید که از این استودیو چه انتظاری داشته باشید، به خصوص از طرف مردی که دوست دارد مخاطبان خود را با بازاریابی خود گمراه کند، ما شما را در مورد هر آنچه می دانیم راهنمایی می کنیم. OD

پنجره آزادسازی

تولیدات کوجیما

OD در حال حاضر پنجره انتشار ندارد و بعدا می رسد DS2، که تاریخ انتشار هم نداره با توجه به اینکه چقدر کم نشان داده شد، OD احتمالاً اگر بخواهیم حدس درستی بزنیم، زودتر از سال ۲۰۲۶ نخواهد آمد.

بستر، زمینه

در حالی که هیچ پلتفرمی به طور رسمی برای آن تایید نشده است OD، با مشارکت استودیوی بازی سازی ایکس باکس ساخته می شود، به این معنی که مطمئناً برای کنسول های سری ایکس باکس عرضه می شود. اینکه آیا این یک کنسول انحصاری خواهد بود یا نه، و اگر چنین است، برای چه مدت، مشخص نیست.

معاملات پرطرفدار:

تریلرها

را OD تریلر بیش از هر چیز دیگری یک نمایش یا نمایش فناوری است. بازیگران اصلی بازی، سوفیا لیلیس و هانتر شاگر را به نمایش می گذارد که در یک فضای خالی سیاه با هم مونولوگ می کنند. چیزی که آنها می گویند کاملاً مزخرف به نظر می رسد، اگرچه ممکن است رازهایی در خود داشته باشد که فقط پس از انتشار بازی معنا پیدا می کند. تریلر با صدای باز شدن در به پایان می رسد و شخصیت سوفیا فریاد وحشتناکی را بیرون می دهد.

جدا از این دو بازیگر، Udo Kier نیز قرار است در این بازی بازی کند. در بخش توسعه، جردن پیل، کارگردان ترسناک نیز تایید شده است که با آن همکاری خواهد کرد OD اگرچه ما دقیقا نمی دانیم در چه جایگاهی.

گیم پلی

تولیدات کوجیما

بزرگترین راز در مورد OD این است که چه نوع بازی خواهد بود. ما می دانیم که این یک عنوان ترسناک خواهد بود، اما اینکه شما در نقش چه کسی و چگونه بازی می کنید یک راز است. در حالی که کوجیما روی صحنه بود فقط این را بیان کرد OD “یک بازی است، اشتباه نکنید، اما در عین حال یک فیلم است، اما در عین حال شکل جدیدی از رسانه است.” آن را همانطور که می خواهید تفسیر کنید.

کوجیما همچنین به طور مبهم اشاره کرده است که این عنوان به نوعی از فناوری ابری ایکس باکس استفاده می کند، اما مشخص نیست که منظور او از آن چیست. پیش از این شایعه شده بود که او در حال کار بر روی یک بازی تک نفره برای Google Stadia قبل از بسته شدن آن سرویس است، اگرچه کوجیما از آن زمان رد کرده است که این پروژه یک بازی است. پلتفرم انحصاری Death Stranding عاقبت. اینکه آیا او اصلاً در حال مذاکره با استادیا بوده یا نه، هنوز مشخص نیست OD نشان می دهد که کوجیما علاقه مند به آزمایش با فناوری ابر است.

پیش سفارش

مطمئناً سالها با آن فاصله داریم OD در حال انتشار است، بنابراین هنوز خبری در مورد پیش‌سفارش نیست. با توجه به اینکه دارای برخی اجزای ابری است، حتی مشخص نیست که توزیع آن چگونه خواهد بود. با این حال، به عنوان یک استودیوی بازی سازی ایکس باکس، به احتمال زیاد خواهد بود به Game Pass اضافه شدبنابراین مشترکین باید انتظار داشته باشند که هر زمان که راه اندازی شد اضافه شود.

توصیه های سردبیران







در حالی که هیچ پلتفرمی به طور رسمی برای آن تایید نشده است OD، با مشارکت استودیوی بازی سازی ایکس باکس ساخته می شود، به این معنی که مطمئناً برای کنسول های سری ایکس باکس عرضه می شود. اینکه آیا این یک کنسول انحصاری خواهد بود یا نه، و اگر چنین است، برای چه مدت، مشخص نیست.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/od-hideo-kojima-everything-we-know/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *