هر نسل Chevy Impala بر اساس ارزشی که امروز دارند رتبه بندی می شوند

هر نسل Chevy Impala بر اساس ارزشی که امروز دارند رتبه بندی می شوند

سال ۱۹۵۸ سال شلوغی برای شورلت بود. آشفتگی صنعت خودروسازی آمریکا را با افول برندهایی مانند نش، هادسون، استودبیکر و پاکارد فرا گرفت و شورلت را به اصلاح تقریباً کل خط تولید خود سوق داد. بیسکاین، یئومان و البته ایمپالا جدید برای سال ۱۹۵۸ در خط تولید شورولت بود. کوروت اخیراً یک موتور V8 دریافت کرده بود و بل ایر به یکی از خودروهای مورد علاقه آمریکا تبدیل شد. اگرچه واگن دلری و یئومان مقرون به صرفه به دهه ۱۹۶۰ نمی رسید، ایمپالا یکی از موفق ترین مدل های این برند تا کنون خواهد بود.

در حالی که ایمپالا از اولین سال مدل خود جان سالم به در برد، مدت کوتاهی پس از ورود به طور کامل دوباره طراحی شد و ایمپالا افتتاحیه به عنوان یک مدل یک ساله باقی ماند که آن را بسیار کمیاب می کند. شکل و استایل آن بسیار شبیه محصول دهه ۵۰ است، به این معنی که سطوح منحنی فراوان، همراه با تزئینات کرومی براق و رنگ‌های روشن است. کسانی که بیشتر از موتور پایه ۶ خطی را انتخاب کردند، می‌توانستند بین ۲۸۳ یا ۳۴۸ V8 با انتخاب کاربراتور، از جمله تنظیم سه‌گانه ۲ بشکه، یا تزریق سوخت Ram-Jet، که گزینه‌ای به ندرت انتخاب شده و گران‌قیمت بود، یکی را انتخاب کنند. که در سال ۱۹۵۸ ۴۸۸ دلار قیمت داشت.

شما باید انتظار داشته باشید که یک مدل یکساله از یک خودروی عزیز قیمت های بالایی داشته باشد، و اینطور است. کانورتیبل ها به ویژه وقتی که به کاربراتورهای ۳۴۸ و سه گانه مجهز باشند، ارزش ویژه ای دارند. دقیق‌ترین ترمیم‌هایی که در حراج‌های پرستیژ فروخته می‌شوند، احتمالاً بالاترین پیشنهادها را به خود جلب می‌کنند، اما در صفحات Autotrader Classicمیانگین به ۱۰۲۶۵۹ دلار می رسد.


منبع: https://www.slashgear.com/1435271/every-generation-chevy-impala-ranked-value/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *