هزینه تعویض استریو خودرو: DIY در مقابل حرفه ای

هزینه تعویض استریو خودرو: DIY در مقابل حرفه ای

جایگزین کردن استریو خودرو به تنهایی در مقابل پرداخت هزینه به یک متخصص برای انجام آن، البته با اخطارهای متفاوتی همراه خواهد بود. اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، تحقیقات زیادی در مورد این فرآیند انجام شده است، که با اطمینان از انتخاب یک هد یونیت استریو که با وسیله نقلیه شما سازگار است شروع می‌شود. Crutchfield یک وب سایت خوب برای استفاده است زیرا دارای یک وب سایت است “چه چیزی برای وسیله نقلیه شما مناسب است” سیستم. از آنجا، سایت واحدهایی از چندین مارک معروف و قابل اعتماد را نشان می دهد که سازگار هستند، و هر وسیله نصبی که ممکن است برای یک تناسب یکپارچه مورد نیاز باشد.

با این حال، خرید یک واحد جدید چیزی بیش از حذف یک استریو و وصل کردن یک دستگاه جدید است. چندین مرحله برای تعویض استریو انجام می شود، به خصوص اگر در حال ارتقای یک وسیله نقلیه قدیمی هستید و نیاز به اتصال سیم کشی یا تعویض رابط کنترل فرمان دارید تا برند استریو بتواند با کنترل های آن ارتباط برقرار کند.

اگر این نوع کار نقطه قوت شما نیست، این جایی است که رفتن به یک حرفه ای ممکن است گزینه بهتری باشد. اغلب اوقات در مغازه‌های با کیفیت، متخصصان حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا بتوانند استریو خودرو را به روشی صحیح نصب کنند و حتی به شما کمک کنند تا در حد بودجه خود بهترین دستگاه را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید. با این حال، ممکن است به دلیل پرداخت هزینه های نیروی کار، بودجه شما برای استریو کاهش یابد.


منبع: https://www.slashgear.com/1467311/cost-replacing-car-stereo-diy-vs-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *