هشدار هدیه بابا! Oppenheimer در Blu-ray و ۴K Ultra HD به تازگی به قیمت کم سابقه ای رسیده است

در آخر هفته جمعه سیاه، یک را برجسته کردم تعداد انگشت شماری از معاملات در کپی های فیزیکی دو فیلم بزرگ سال ۲۰۲۳، اوپنهایمر و باربی. با این حال، در آن زمان، نسخه‌های بلوری فیلم قبلی در آمازون در ایالات متحده کاملاً فروخته شده بودند، در حالی که قیمت نسخه ۴K Ultra HD 50 دلار بود.

در حال حاضر، هر چند، هر دو نسخه از اوپنهایمر در آمازون دوباره موجود هستند – و همچنین ارزان تر از همیشه هستند. به طور مشخص، اوپنهایمر در Blu-ray اکنون فقط ۲۴٫۹۶ دلار است (از ۳۹٫۹۸ دلار کاهش یافته است)در حالی که اوپنهایمر در ۴K Ultra HD با قیمت کم سابقه ۲۹٫۹۶ دلار (از ۴۹٫۹۸ دلار کاهش یافته است). طبق معمول، آمازون نسخه دیجیتالی فیلم را با هر گزینه ای که انتخاب کنید بسته بندی می کند، بنابراین شما می توانید پخش جریانی کنید. اوپنهایمر در حال حرکت، و همچنین از نظر فیزیکی از طریق یکی از بهترین پخش کننده های بلوری ۴K.

بنابراین، چه تفاوتی بین آنها وجود دارد اوپنهایمر روی بلوری و اوپنهایمر در ۴K Ultra HD؟ خوب، هر دو فرمت عالی هستند، اما دیسک‌های ۴K Ultra HD حداکثر وضوح بالاتری (۳۸۴۰ x 2160) نسبت به دیسک‌های استاندارد Blu-ray (1920 x 1080)، به‌علاوه پشتیبانی از HDR و مقدار کلی داده بالاتر در فضای دیجیتال ارائه می‌دهند. وضوح بیشتر و جزئیات بیشتری دریافت خواهید کرد.

ما به تفصیل دلیل آن را توضیح دادیم از فیلم‌ها در بلوری ۴K از طریق جریان بهتر لذت می‌برند در جای دیگری در TechRadar، اما اگر هنوز در مورد مزایای ماندگار رسانه های فیزیکی دو دل هستید، خلاصه ما را در مورد پنج دلیل برای اینکه چرا به پخش کننده بلوری ۴K نیاز دارید.

بهترین معاملات اوپنهایمر امروز

Oppenheimer در Blu-ray + DVD + Digital: بود ۳۹٫۹۸ دلار اکنون ۲۴٫۹۶ دلار در آمازون
کریستوفر نولان اخیرا او به شوخی گفت که مهم است که آخرین فیلم او را داشته باشیم، اوپنهایمرروی Blu-ray تا “هیچ سرویس پخش بدی نتواند آن را از شما بدزدد.” پس از خدایان رسانه فیزیکی برای معامله کم سابقه آمازون در مورد نسخه بلوری تشکر کنید اوپنهایمر.مشاهده معامله

Oppenheimer در ۴K Ultra HD + Blu-ray + Digital: بود ۴۹٫۹۸ دلار اکنون ۲۹٫۹۶ دلار در آمازون
به تماشای اوپنهایمر در غنی‌ترین، پر سر و صداترین و دقیق‌ترین شکل آن، می‌خواهید نسخه ۴K Ultra HD فیلم را انتخاب کنید، که آمازون در حال حاضر با ۲۹٫۹۶ دلار رکورد پایین دارد.مشاهده معامله

برای تعطیلات بیشتر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا. اوه، و حتما دنبال کنید TechRadar در TikTok برای اخبار، بررسی‌ها، جعبه‌گشایی‌ها و معاملات غیرقابل چشم پوشی!

فروش تعطیلات بیشتر


منبع: https://www.techradar.com/televisions/blu-ray/dad-gift-alert-oppenheimer-on-blu-ray-and-4k-ultra-hd-just-hit-a-record-low-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *