هفته‌نامه دی‌اف: طرح‌های جدید پیراهن و لباس‌های مورد علاقه در فروشگاه دی‌اف

شما ممکن است آن را به یاد داشته باشید دوباره راه اندازی کردیم را فروشگاه کالای Digital Foundry برای جمعه سیاه سال گذشته، با مجموعه ای از طرح های مجاور DF برای پیراهن، لیوان، هودی، پوستر و برچسب. امروز، ما خوشحالیم که اولین موج از طرح‌های جدید خود را برای سال ۲۰۲۴ اعلام می‌کنیم – که به طرز ماهرانه‌ای توسط ریچ و الکس در نمایش مستقیم DF این هفته مدل‌سازی شده‌اند – به‌علاوه بازگشت یکی از محبوب‌ترین طرفداران.

دو طرح جدید ما دقیقاً در تصویر هدر این وبلاگ وجود دارد – ما آن را داریم DF تایید شده است پیراهن در سمت چپ، به رنگ سفید، و مادربرد پیراهن سمت راست، خاکستری. هر دو پیراهن بر روی پیراهن‌های میان‌وزن ۱۰۰ درصد پنبه‌ای گیلدان چاپ شده‌اند و پوشیدن آن‌ها بسیار راحت است. طرح تأیید شده DF تأیید می کند که شما، پوشنده این تی شرت، فردی باحال و شیک هستید، در حالی که طرح مادربرد برداشتی زیبا از یک برد مدار است که با تزیینات سفارشی و پرچرب از طبیعت عجیب و غریب کامل شده است.

در همین حال، طرح بازگشتی است جنگنده های DF پیراهنی در مرکز، که دارای آثار هنری باورنکردنی از عضو جامعه راشل هامز است، که هر یک از اعضای تیم را به سبک ضربتی رترو نشان می‌دهد. پس از فروش نسبتاً سریع در اولین بار، DF Fighters اکنون به طور کامل ذخیره شده و در همه اندازه‌ها از S تا ۳XL موجود است. این فرصت خوبی برای برداشتن پیراهن است – با یک پوستر منطبق، اگر ترجیح می دهید! – تا زمانی که ذخایر تمام می شود.


هفته‌نامه دی‌اف: طرح‌های جدید پیراهن و لباس‌های مورد علاقه در فروشگاه دی‌افDF Direct Weekly # 154: Rise of the Ronin PS5 Preview، Stellar Blade، DLSS جدید Nvidia فاش شد


DF Direct Weekly همچنان برنامه هفتگی ما است که در آن درباره آخرین اخبار بازی و فناوری صحبت می کنیم – شماره ۱۵۴ اینجاست.

ما همچنین از زمانی که فروشگاه برای اولین بار راه اندازی شد، بسیاری از قیمت های حمل و نقل را کاهش داده ایم، بنابراین اگر یک پیراهن بخرید، هزینه حمل و نقل بدون ردیابی به انگلستان باید ۳ پوند باشد، در حالی که ارسال ردیابی شده ۵ پوند است. حمل و نقل بین المللی ردیابی نیز ارزان تر است، به عنوان مثال حدود ۱۴ دلار برای ارسال به ایالات متحده و ۱۲ یورو برای ارسال به آلمان.

مثل همیشه، این اقلام راهی خوب برای پشتیبانی از Digital Foundry و کارهایی که انجام می‌دهیم، و همچنین پوشاک و/یا لوازم جانبی مفید هستند – و ما از این پشتیبانی بسیار قدردانی می‌کنیم. بنابراین: لطفا انجام دهید فروشگاه کالای DF را بررسی کنید!

در نهایت، این موارد اضافه شده در ماه مارس تنها کالاهای جدید DF نیستند که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شوند – ما یک برنامه بسته بندی برنامه ریزی شده داریم، از جمله برخی از دسته بندی های محصول جدید که در آوریل و می عرضه می شوند، که من واقعاً در مورد آنها هیجان زده هستم، اما ما صحبت خواهیم کرد. در مورد کسانی که کمی به آزادی آنها نزدیکتر هستند!

  • ۰:۰۰:۰۰ معرفی و کالاهای DF
  • ۰:۰۲:۲۶ News 01: Rise of the Ronin preview
  • ۰:۱۱:۴۰ خبر ۰۲: انویدیا پیشرفت های بازی های آینده را اعلام می کند
  • ۰:۳۵:۵۵ خبر ۰۳: اینتل از PresentMon 2.0 رونمایی کرد
  • ۰:۵۱:۰۸ خبر ۰۴: نسخه ی نمایشی Stellar Blade منتشر شد، به سرعت منتشر شد
  • ۰:۵۶:۴۸ خبر ۰۵: پیتر مور آینده کنسول ها را زیر سوال می برد
  • ۱:۱۲:۱۱ پشتیبان Q1: آیا پلتفرم‌های کنسول باید به شما اجازه دهند که محدودیت‌های نرخ فریم را خودتان اعمال کنید؟
  • ۱:۱۹:۳۹ پشتیبان Q2: چه فناوری رندرینگی را پس از ردیابی مسیر مشاهده خواهیم کرد؟
  • ۱:۲۷:۲۲ پشتیبان Q3: آیا توسعه دهندگان بیشتری باید منوهای اشکال زدایی را در بازی های خود افشا کنند؟
  • ۱:۳۱:۴۳ پشتیبان Q4: از چه فناوری ذخیره سازی استفاده می کنید؟
  • ۱:۳۹:۳۸ پشتیبان Q5: Digital Foundry در دهه ۱۹۹۰ چگونه به نظر می رسید؟

در همین حال، در حالی که DF Direct با کمی تبلیغات تجاری شروع کرد، البته عناوین زیادی در این هفته وجود داشتند که شایسته زمان پخش خود بودند. موردی که به نظرم بسیار جالب بود، نگاه اولیه الیور به Rise of the Ronin، بلاک باستر آینده تیم نینجا برای PS5 بود. تحریم بازبینی این بازی هنوز به پایان نرسیده است، اما تحریم پیش‌نمایش اکنون به پایان رسیده است – بنابراین ما آزاد هستیم تا کمی در مورد بازی و نحوه شکل‌گیری آن بحث کنیم.

از منظر فنی، در اینجا یک تحول بصری واضح از امثال Wo Long Fallen Dynasty، آخرین حضور تیم توسعه در سال ۲۰۲۳ وجود دارد. الیور از گنجاندن ظاهری یک راه حل Virtual Shadow Map (VSM) استفاده کرد که بسیار بالا تولید می کند. سایه های وضوح با نیم سایه متغیر در هر سه حالت گرافیکی. این حالت ها عبارتند از عملکرد، گرافیک و RT، با حالت RT شامل انعکاس بر روی آب های کوچکتر (برکه ها و نهرها).

هر دوی این به‌روزرسانی‌ها، به‌ویژه در مناطق بیرونی، چشمگیر هستند، اگرچه الیور خاطرنشان کرد که فضاهای داخلی و شهرها در مقایسه با یک راه‌حل نسبتا ساده برای نور غیرمستقیم و انسداد محیط که با بهترین نمونه‌های ما مطابقت ندارد، تا حدودی تاثیرگذارتر هستند. دیده ام در PS5 دیده شده است. برخی نگرانی‌های مربوط به کیفیت تصویر نیز وجود دارد، از جمله مواردی که به نظر می‌رسد تنظیم صفحه شطرنجی برای وضوح و برخی از شکستگی‌های آشکار تصویر، اما باید منتظر بررسی کامل تحریم باشیم تا این موضوع را با جزئیات بیشتر نشان دهد.

با این حال، به طور کلی، این یک بازی با ظاهر معقول است که هر چیزی را که تیم نینجا تا به حال تولید کرده است را تحت الشعاع قرار می دهد و برای بازی سرگرم کننده است، حتی اگر این یک بازی مسترکلاس گرافیکی نیست و عملکرد آن در برخی مناطق کاملاً قابل قبول نیست. تام در حال بررسی این یکی است، بنابراین در زمان و زمان منتظر آن باشید!

در غیر این صورت، بقیه برنامه شامل بحث در مورد پیشرفت های آینده انویدیا در مجموعه ای از بازی ها (به طعم های مختلف RT و DLSS فکر کنید)، ارتقای اساسی جذاب به ابزارهای تجزیه و تحلیل عملکرد PresentMon منبع باز اینتل، انتشار تصادفی نسخه ی نمایشی Stellar Blade برای PS5 است. و خیلی بیشتر.

ما همچنین در این هفته چند سؤال عالی از طرفداران دریافت کردیم، از جمله طرح محدودیت نرخ فریم در سطح کنسول، Steam Deck و RTSS در رایانه شخصی، نتایج منوی اشکال زدایی Spider-Man و بینش راه حل های ذخیره سازی رایانه شخصی ما – به علاوه ، اگر Digital Foundry در دهه ۹۰ شروع به کار کند چگونه به نظر می رسد؟

ما تقریباً همیشه با انبوهی از سؤالات جذاب مواجه هستیم، و اگر مایلید برخی از سؤالات خود را بپرسید تا در DF Direct یا به آنها پاسخ داده شود. DF InDirect، به ما ملحق شوید!


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-df-weekly-new-merch-has-appeared?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *