هفته آینده، اکشن اکشن سرکشی مشترک «افسانه آرتورین»، Sworn را به صورت رایگان امتحان کنید

جدید Co-op Roguelike، Sworn، در اواخر امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود و هفته آینده یک تست پخش باز اجرا می‌کند.

Sworn که در دنیای “افسانه آرتورین” اتفاق می‌افتد، شما را می‌بیند که برای رسیدن به Camelot از طریق یک “دنیای زیبا و دست‌کشیده” مبارزه می‌کنید که چندین بیوم و تا چهار نفر را ارائه می‌دهد، بنابراین با هم، می‌توانید نقاط قوت شخصیت‌ها را ترکیب کنید. “و مهارت های فردی برای غلبه بر آرتور و شوالیه هایش”.


هفته آینده، اکشن اکشن سرکشی مشترک «افسانه آرتورین»، Sworn را به صورت رایگان امتحان کنیدقسم خورده | تریلر اطلاعیه | به Playtest بسته بپیوندید!


قسم خورده | تریلر اطلاعیه | به Playtest بسته بپیوندید!

اگرچه آزمون پخش فعلی بسته شده است، اما زمانی که در ۲۴ مارس به پایان می رسد، یک آزمون پخش باز از ۲۵ تا ۳۱ مارس شامل حال اجرا خواهد شد.

تیم Windwalk Games – متشکل از Riot سابق، Niantic، “کاوش کنید و یک Camelot سقوط کرده را در یک بازگویی تاریک از افسانه Arthurian که شما و همراهانتان را با سوگند به پاکسازی آرتور فاسد و شوالیه‌های میز گردش می‌بندد، بازیابی کنید.” و توسعه دهندگان بلیزارد – تمسخر می کنند. “نقاط قوت شخصیت‌های خود را با هم ترکیب کنید؛ بر توانایی‌ها مسلط شوید و هزاران سازه را در تلاش خود برای سرنگونی یک حکومت غم‌انگیز آزمایش کنید. هر اجرا با شکوه و مرگ حقیر پوشیده می‌شود.”

Sworn اواخر امسال برای PC، PS5، Switch و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد. این توسط ناشر کهنه کار بریتانیا، Team17 منتشر شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/try-new-arthurian-legend-co-op-action-roguelike-sworn-for-free-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *