همه بهترین معاملات دوشنبه سایبری که در حال حاضر هنوز در آمازون فعال هستند

ممکن است سایبر دوشنبه آمده باشد و رفته باشد، اما تعداد زیادی از معاملات هنوز زنده هستند. همچنین شاهد تخفیف‌ها و بسته‌های جدیدی هستیم که قبلاً فهرست نشده‌اند. اگر همه چیز مورد نیاز خود را در طول فروش هیجان انگیز جمعه سیاه دریافت نکردید، همچنان می توانید در Amazon Echos، Dyson vacs، Google Nests و هدفون سونی صرفه جویی کنید. در حال حاضر آمازون بیشترین معاملات باقی مانده را دارد، اما سایر خرده فروشان، از جمله Sonos، Wellbots، Target و Walmart، همچنان قیمت های فروش مناسبی دارند. نمی توان گفت که این پس انداز باقی مانده چقدر طول می کشد، بنابراین ممکن است نخواهید برای خرید بیشتر منتظر بمانید. در اینجا بهترین معاملات فنی Cyber ​​Monday وجود دارد که هنوز هم می توانید امروز دریافت کنید.

آمازون اکو دات

این نقطه اکو محبوب‌ترین اسپیکر هوشمند آمازون است و برای دوشنبه سایبر به ۲۳ دلار کاهش یافته است. این با کمترین رکوردی که در دو روز نخست اخیر داشته است مطابقت دارد. نقطه یکی از ماست بلندگوهای هوشمند مورد علاقه زیرا حجم و کیفیت صدای شگفت انگیزی نسبت به اندازه خود دارد. همچنین این یک راه ساده برای دریافت کمک Aexa در خانه است. می تواند تایمر تنظیم کند، وضعیت آب و هوا را به شما بگوید و چیزهایی را که در لیست کارهایتان قرار دارد به شما یادآوری کند. همچنین کنترل سایر دستگاه های خانه هوشمند مانند دوشاخه های هوشمند بسیار عالی است.

سونی WH-1000XM5

این سونی WH-1000XM5 در آمازون به ۳۲۸ دلار کاهش یافته است B&H. این کاهش ۷۲ دلاری نسبت به MSRP است و با قیمت پایینی که در جمعه سیاه خریده بود مطابقت دارد. این انتخاب برتر است در راهنمای ما به بهترین هدفون بی سیم، و آن را به دست آورد نمره نقد ۹۵ از ما در ماه مه گذشته ما حذف قدرتمند نویز و تناسب راحت را دوست داریم. می‌توانید با شارژ تا ۳۰ ساعت گوش کنید و این برنامه به شما امکان می‌دهد سطوح EQ را سفارشی کنید. همچنین دارای ویژگی‌های مفیدی مانند Speak-to-Chat است که هنگام شروع صحبت، موسیقی شما را به طور خودکار متوقف می‌کند و تنظیمات مبتنی بر مکان که می‌تواند، برای مثال، حالت محیطی را هنگامی که در دفتر هستید فعال کند.

Echo Pop با لامپ هوشمند

آمازون کوچکترین اسپیکر خود را به همراه دارد اکو پاپ، با یک لامپ هوشمند تکی. این مجموعه به ۱۸ دلار کاهش یافته است که ۷۰ درصد تخفیف است و با کمترین قیمتی که در جمعه سیاه فروخته شده بود مطابقت دارد. نیم کره رنگارنگ کاندیدای عالی برای کنترل کننده خانه هوشمند با صدا است و می توانید از آن برای کار با لامپ فقط با صحبت کردن استفاده کنید. الکسا همچنین می تواند آب و هوا و اخبار را به شما بگوید، یادآوری ها را تنظیم کند و حتی موسیقی پخش کند، اگرچه کیفیت صدا به اندازه بلندگوهای بزرگتر نخواهد بود. لامپ ذکر افتخاری در ما است راهنمای لامپ های هوشمند به لطف برنامه آسان و البته کمی صیقل‌نشده و این واقعیت که میلیون‌ها رنگ را در هر زمان‌بندی که می‌خواهید پخش می‌کند.

اپل واچ سری ۹

جدید اپل واچ سری ۹، که اپل آن را با قیمت ۳۹۹ دلار فهرست کرده است، پس از اینکه کوپن روی صفحه را در آمازون کلیپ کردید، ۷۰ دلار تخفیف می بیند که آن را به ۳۲۹ دلار می رساند. این همان قیمت پایینی است که برای جمعه سیاه داشت، و تخفیف زودهنگام برای پوشیدنی هایی که در کنار آیفون ۱۵ تنها در ماه سپتامبر عرضه شد. تغییر بزرگ این بار یک تراشه جدید SiP (سیستم در بسته) است که اجازه می دهد تا a قابلیت Double Tap که به شما امکان می دهد برای پاسخ دادن به تماس ها و موارد دیگر، انگشت شست و سبابه خود را با هم ضربه بزنید. همچنین امکان پردازش درخواست‌های Siri را فراهم می‌کند و درخواست‌های ساده (مانند شروع یک تایمر یا تمرین) سریع‌تر انجام می‌شود.

Google Pixel Buds Pro

این Google Pixel Buds Pro وقتی از کد ENGBUDS80 استفاده می‌کنید، هدفون‌ها فقط ۱۲۰ دلار از Wellbots دریافت می‌کنند که ۸۰ دلار صرفه‌جویی می‌کند، که باعث می‌شود جوانه‌ها فقط ۳ دلار بیشتر نسبت به پایین ترین سطح آنها ما این هدفون ها را بهترین تلاش شرکت تا به امروز نامیدیم در بررسی رسمی ما، ستایش بیس عمیق و ضربه‌انگیز، کنترل‌های لمسی مفید، گزینه‌های شارژ بی‌سیم و موارد دیگر. و آنها در حال حاضر بهترین انتخاب ما برای کاربران اندروید در راهنمای ما هستند بهترین هدفون های بی سیم.

Sonos Roam

قابل حمل و ضد آب Sonos Roam 25 درصد تخفیف دارد و به ۱۳۴ دلار کاهش یافته است، که همان چیزی است که در جمعه سیاه انجام شد. این بهترین انتخاب ما برای یک است اسپیکر هوشمند قابل حمل. می‌توانید آن را در هر جایی در داخل یا خارج بچسبانید و آهنگ‌ها و کمک‌هایی را از الکسا یا دستیار Google برای کنترل دستگاه‌های دیگر، پاسخ به سؤالات یا راه‌اندازی فهرست‌های پخش ارائه می‌کند. وقتی خارج از خانه هستید، از طریق Wi-Fi یا از طریق بلوتوث کار می کند تا از تلفن شما پخش شود. و در حالی که صدا به اندازه بلندگوهای بزرگتر نیست، هنوز هم مقدار بیس شگفت انگیزی دارد و بلندی های متمایز منتشر می کند.

چند بلندگو و بسته دیگر Sonos نیز همچنان در فروش هستند. که شامل پرسه زدن همراه با پرتو با ۴۵ دلار تخفیف ری یکی از توصیه های ما است راهنمای نوار صوتی به لطف راه اندازی آسان، اندازه جمع و جور و کیفیت صدای عالی.

پلک زدن زنگ در و بسته دوربین در فضای باز

اعضای پرایم که می‌خواهند نگاه بیشتری به ملک خود داشته باشند، ممکن است بخواهند بسته‌ی دوتایی آمازون را بررسی کنند دوربین های امنیتی هوشمند Blink Outdoor 4 با زنگ ویدیویی Blink. قیمت این مجموعه به ۱۰۰ دلار کاهش یافته است، که ۲۱۵ دلار از قیمت کامل سه مورد خریداری شده جداگانه است. باز هم شاهد معامله مشابهی بودیم سپتامبر، اما برای نسل قبلی دوربین های فضای باز بود. جدید مدل نسل چهارم کیفیت تصویر، حساسیت بهتر در نور کم و میدان دید افزایش یافته است. آنها با دو باتری AA کار می کنند، بنابراین می توانید آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کنید و می توانید تا دو سال در یک مجموعه کار کنید. هم دوربین ها و هم زنگ های در به شما اجازه می دهند هر کسی که بیرون است بشنوید و با او صحبت کنید. و ماژول Sync 2 که شامل آن می شود به شما امکان می دهد کلیپ ها را به صورت محلی ذخیره کنید.

کارت میکرو اس دی سامسونگ پرو پلاس

اگر برای نینتندو سوییچ، استیم دک یا گوپرو به یک کارت میکرو اس‌دی جدید نیاز دارید، سه کارت میکرو اس‌دی سامسونگ که ما به شما توصیه می‌کنیم پایین‌ترین قیمت تا به امروز را نیز دارند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ پرو پلاس به ۱۱ دلار کاهش یافته است آمازون، B&H و دیگران، در حالی که ۲۵۶ گیگابایت و مدل های ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب به ۱۸ و ۳۲ دلار کاهش یافته است. Pro Plus بهترین انتخاب کلی ما است راهنمای خرید کارت microSDاز آنجایی که علیرغم قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌اش، پیوسته در میان سریع‌ترین کارت‌هایی قرار می‌گیرد که آزمایش کرده‌ایم.

آمازون اکو نمایش ۵

این اکو شو ۵ کوچکترین نمایشگر هوشمند آمازون است و در ماه می سال جاری به طور کامل به روز شد. پردازنده و کیفیت صدا بهبود یافته است، اما دستگاه تا حد زیادی یکسان است و به عنوان یک ساعت زنگ دار کنار تخت با صفحه نمایش فعال یا یک صفحه نمایش آشپزخانه مفید برای ویدیوهای دستور غذا و موارد مشابه عمل می کند. در حال حاضر به ۴۰ دلار کاهش یافته است که ۵۰ دلار تخفیف است و تخفیفی که در چند ماه گذشته دو بار به آن رسیده است.

TP-Link Kasa Smart Plug Mini

دوشاخه هوشمند ما توصیه برای اکثر خانه ها است مینی دوشاخه هوشمند Kasa TP-Link. یک بسته چهارتایی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد که حدود ۳ دلار بیشتر از فروش آن در روز فروش اکتبر پرایم آمازون است، اما همچنان ۱۵ دلار پس انداز مناسبی دارد. دوشاخه‌هایی مانند این راه ساده‌ای برای افزودن برخی قابلیت‌های هوشمند به هر خانه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند چراغ‌ها را فقط با صدای خود روشن کنید، برنامه‌های خودکار تنظیم کنید و روال‌هایی ایجاد کنید که توسط فعالیت‌های دیگر آغاز می‌شوند. اینها برای هر کسی که می‌شناسید که در مورد اتصال خانه هوشمند کنجکاو است، اما هنوز این کار را انجام نداده است، یک جوراب شلواری عالی خواهد بود.

چراغ جریان لاجیتک Litra Glow

لاجیتک Litra Glow است توصیه ما برای نور جریان بازی و در حال حاضر ارزان تر از همیشه است، به لطف کوپن ۱۰ دلاری اضافی در کنار تخفیف ۱۷ درصدی. نور مجهز به USB روی مانیتور شما، نزدیک وب‌کم، می‌چسبد تا درخشش ملایمی بدون سایه‌های خشن ایجاد کند و به شما کمک می‌کند وقتی در دوربین هستید بهتر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. همچنین بسیار قابل تنظیم است و گزینه هایی برای روشنایی، گرمای نور و همچنین شیب و زاویه در اختیار شما قرار می دهد.

روتر مش TP-Link Deco EX75 Wi-Fi 6E

سیستم روتر مش Deco EX75 TP-Link با دو بیکن به ۲۲۰ دلار کاهش یافته است، که ۸۰ دلار تخفیف است، اما حدود ۲۰ دلار بیشتر از قیمت روز سایبر دوشنبه است. اما اگر فروش بزرگ را از دست دادید، باز هم پس انداز مناسبی برای ما است انتخاب برتر برای سیستم روتر مشبک Wi-Fi 6. این دو بسته باید تا ۵۵۰۰ فوت مربع را با اتصال پایدار پوشش دهد. هنگامی که ما بسته سه تایی را آزمایش کردیم، تحت تأثیر این قرار گرفتیم که چگونه سیستم قدرت را با کاربر پسند بودن متعادل می کند. شبکه آن قابل اعتماد و سریع است و استفاده از برنامه همراه آن آسان است و به وضوح مواردی مانند همه دستگاه های متصل به شبکه، سرعت فعلی و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

Google Nest Hub

Nest Hub گوگل برای Cyber ​​Monday به ۵۰ دلار کاهش یافت، اما اکنون به ۶۰ دلار بازگشته است که هنوز ۴۰ درصد تخفیف است. هدف و والمارت. این ۲۰ دلار بالاتر از پایین ترین سطح خود است. Nest Hub بهترین انتخاب کلی ماست نمایشگر هوشمند راهنمای خرید، و ما به آن یک امتیاز نقد ۸۹ در سال ۲۰۲۱٫ این صفحه نمایش ۷ اینچی دارد، بنابراین کمی بزرگتر از Echo Show 5 است، اما همچنان باید به اندازه کافی جمع و جور باشد تا در یک اتاق خواب یا دفتر کوچک قرار بگیرد. در حالی که فاقد دوربین داخلی است، این ممکن است یک نقطه فروش برای کسانی باشد که به خصوص به حریم خصوصی خود حساس هستند (اگرچه هیچ صفحه نمایش هوشمندی واقعاً مراقب حریم خصوصی نیست).

Bose Soundlink Flex

بوز SoundLink Flex برای جمعه سیاه به ۱۱۹ دلار کاهش یافت و معامله همچنان پابرجاست آمازون، والمارت، بهترین خرید و از بوز. قیمت ۱۱۹ دلار با قیمت پایینی که برای فروش پرایم آمازون در ماه اکتبر شاهد بودیم مطابقت دارد، اگرچه در جاهای دیگر به ۱۱۰ دلار کاهش یافته است. ما این اسپیکر قابل حمل را پیشنهاد می کنیم در راهنمای ما برای دسته زیر ۲۰۰ دلار این باس نسبت به اندازه‌اش باس خوبی ارائه می‌کند و دارای رتبه IP67 برای کنترل عناصر و حتی پاشیدن آب در تابستان آینده در کنار استخر یا ساحل است.

مخلوط کن Vitamix Explorian

این ویتامین E310 به قیمت ۲۸۹ دلار در آمازون به فروش می رسد، هدف و مستقیما از ویتامیکسو در حالی که این یک پایین ترین زمان نیست، اما همچنان ۶۰ دلار تخفیف برای یک مخلوط کن بسیار قدرتمند است. این مخلوط کن مورد علاقه ما از راهنمای ما است تکنولوژی آشپزخانه زیرا تولید سالسا، سس، دیپ و حتی سوپ فراتر از وظیفه اسموتی است (که مخلوط‌کن می‌تواند به دلیل اصطکاک برشی در ظرف بخار شود). هرکسی که از یک مخلوط کن استاندارد بیاید تحت تاثیر روشی قرار می گیرد که حتی سخت ترین و درشت ترین مواد را صاف و ابریشمی می کند.

معاملات اجاق گاز انفرادی سایبر دوشنبه

معاملات سایبری Solo Stove در دوشنبه تا ۲۴۵ دلار از بسته های آتش گودال، تا ۱۰۰ دلار از چاله های آتش به تنهایی و حتی بیشتر. و بیشتر آن معاملات هنوز زنده هستند. یکی از برجسته است بسته حیاط خلوت رنجر ۲، که ۱۴۵ دلار تخفیف دارد و به ۳۲۰ دلار کاهش می یابد. این شامل فشرده ترین گودال آتش شرکت به همراه سپر، پایه، درب و پناهگاه همراه آن است. همه چیزهایی که برای یک راه اندازی آسان از جعبه نیاز دارید در این بسته گنجانده شده است، و نسخه ۲٫۰ رنجر شامل یک صفحه پایه قابل جابجایی و تشت خاکستر است که هر دو باعث می شود گودال آتش را تمیز کنید.

فروش دوشنبه سایبری شنیدنی

معامله سایبری دوشنبه در آمازون خدمات اشتراک کتاب صوتی عضویت Premium Plus را به تنها ۶ دلار در ماه برای چهار ماه اول کاهش می دهد – که بیش از نیمی از هزینه معمول ۱۵ دلار در ماه دسترسی است. اشتراک Premium Plus Audible با یک اعتبار هر ماه برای خرید یک عنوان جدید یا پرفروش ارائه می شود. این یک هدیه دیجیتال عالی اگر قصد ندارید در این فصل تعطیلات، دوستان یا خانواده خود را ملاقات کنید.

معامله دوشنبه سایبری ProtonVPN

مورد علاقه ما سرویس VPN، ProtonVPN، یک فروش نادر برای Cyber ​​Monday دارد که اشتراک ماهانه را برای مجموع ۳۰ ماه به تنها ۴ دلار کاهش می دهد. این بدان معناست که شما برای دو سال و نیم دسترسی ۱۲۰ دلار می پردازید که معامله بسیار خوبی است. ProtonVPN تست‌های ما را با نمرات بالا پشت سر گذاشت، اما چیزی که آن را در میان سایر سرویس‌های امنیتی VPN متمایز کرد، سیاست عدم ثبت گزارش مستقل حسابرسی شده آن بود و این واقعیت که این شرکت ثابت کرده است که از درخواست‌های اجرای قانون برای افشای داده‌ها تبعیت نمی‌کند. اگر می‌خواهید با خدمات پروتون پیش قدم شوید، این شرکت تخفیف داده است پروتون نامحدودکه شامل دسترسی به VPN، Mail، Calendar، Drive و Pass است که برای سال اول فقط کمتر از ۹ دلار در ماه است.

Bose QuietComfort Ultra

آخرین پرچمدار هدفون حذف نویز از Bose، the QuietComfort Ultra تخفیف ۵۰ دلاری دارد آمازون، والمارت و بوز به طور مستقیم، در میان دیگران. این هدفون ماه گذشته عرضه شد و با قیمت کامل ۴۲۹ دلار به فروش رسید. یکی از دغدغه های ما در بررسی ما این MSRP بالاتر بود، بنابراین این معامله مقداری از خرید را از بین می برد. ما دریافتیم که این جفت دارای ANC استثنایی، تناسب راحت و کیفیت صدایی است که در مقایسه با نسل‌های قبلی قوطی‌های QC، باس بیشتری به‌علاوه «شفافیت و گرمای بیشتر» دارد.

معاملات Dyson Cyber ​​دوشنبه

دایسون معامله می کند شامل ۲۵۰ دلار تخفیف در Dyson V15 Detect Absolute، جارو شارژی را به ۵۰۰ دلار کاهش می دهد. تشخیص اینکه آیا این یک قیمت کم سابقه است یا خیر، دشوار است، اما با توجه به اینکه V15 Detect استاندارد بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار در سراسر اینترنت قیمت دارد، ما آن را معامله خوبی می‌دانیم. علاوه بر قدرت تمیز کنندگی قوی، V15 Detect دارای یک سر پاک کننده اپتیکال با انرژی لیزر است که هنگام تمیز کردن، کف را قبل از شما روشن می کند تا بتوانید گرد و غبار و کثیفی را با وضوح بیشتری ببینید. همچنین دارای یک سنسور پیزو است که ذرات گرد و غبار را هنگام تمیز کردن اندازه گیری و شمارش می کند و این اطلاعات را روی صفحه نمایش LCD خود به شما نشان می دهد.

iRobot Roomba 694

این Roomba 694 در Cyber ​​Monday به قیمت ۱۵۹ دلار فروخته شد و معامله هنوز هم ادامه دارد. مورد علاقه فعلی ما است جاروبرقی ربات ارزان قیمت به لطف قدرت مکش قوی، اپلیکیشن موبایلی با کاربری آسان و عملکرد تمیز کردن لکه های مفید. پایه تمیزی ندارد، اما دارای اتصال Wi-Fi و کنترل صوتی با الکسا است.

جاروبرقی ربات شارک AI Ultra 2-in-1

این جاروبرقی ربات Shark AI Ultra به قیمت ۲۹۸ دلار یا نصف قیمت معمولی آن به فروش می رسد. کوسه تعدادی از روبوک های مورد علاقه ما را می سازد و این یکی دارای قدرت مکش قوی، رول برس خود تمیز شونده و پشتیبانی از نقشه برداری خانه و کنترل صدا با الکسا و دستیار Google است. ماشین‌های شارک نیز متمایز می‌شوند زیرا پایه‌های خود تخلیه‌شونده آن‌ها، مانند موردی که در اینجا گنجانده شده است، بدون کیسه هستند، بنابراین لازم نیست دائماً کیسه‌های زباله اختصاصی بخرید تا با آنها استفاده کنید.

بسته PS5 + Marvel’s Spider-Man 2

اگر شما یا کسی که دوستش دارید هنوز PS5 را نگرفته اید، این بسته کنسول ۵۰۰ دلاری را با (و) جدید جفت می کند مورد تحسین منتقدان قرار گرفت) مرد عنکبوتی ۲ بازی بدون هزینه اضافی PS5 همچنان یکی از بهترین کنسول های بازی شما می توانید همین الان دریافت کنید، و ما دریافتیم که بازی جهان باز حتی بهتر از نسخه قبلی خود است در بررسی ما. در آن، شما می‌توانید بین بازی در نقش پیتر پارکر و مایلز مورالس جابه‌جا شوید، و شامل مکانیک‌های رزمی گسترده‌ای است.

لاجیتک G535

این لاجیتک G535 یکی دیگر از موارد افتخارآمیز در راهنمای هدست های بازی ما است، موردی که به طور خاص برای کسانی که می خواهند یک گزینه بی سیم با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار دارند، جذاب باشد. اگر شما هستید، خبر خوب: با قیمتی کمتر از ۸۰ دلار در آمازون در دسترس است. B&H و بهترین خرید، که حدود ۲۵ دلار از قیمت معمول خیابان خود کمتر است. قاب بسیار سبک G535، صدای نسبتاً متعادل و پشتیبانی از بلوتوث، همه را نسبت به قیمت آن تحت تأثیر قرار می دهد. فقط توجه داشته باشید که با Xbox کار نمی کند و صدای میکروفون آن کمی نازکتر از هدست های سیمی است که در بالا مشخص شده است. عمر باتری آن در هر بار شارژ بین ۳۰ تا ۳۵ ساعت است که مناسب است اما عالی نیست.

هدست VR متا کوئست ۲

این هدست VR متا کوئست ۲ ۵۰ دلار تخفیف دارد و در چندین خرده فروش به ۲۴۹ دلار کاهش می یابد. با وجود راه اندازی تلاش تاثیرگذار ۳ما همچنان Quest 2 را یکی از آن ها می دانیم بهترین هدست های VR در حال حاضر موجود است – دقیقاً به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر آن. این هنوز هم بهترین راه برای ورود به واقعیت مجازی بدون صرف هزینه زیاد است، و Quest 2 دارای مزایایی است که کاملاً بی سیم و راحت برای استفاده در جلسات طولانی است. این سخت افزار شامل ال سی دی های سوئیچ سریع با نرخ تازه سازی صاف ۹۰ هرتز است و با کنترلرهای حرکتی فروخته شده متا همراه است.

Roku Streaming Stick 4K

توصیه برتر ما در دستگاه های پخش ما راهنما هست Roku Streaming Stick 4Kکه ۴۰ درصد تخفیف دارد و به ۳۰ دلار کاهش می یابد هدف و مستقیما از سال. این تقریباً ۵ دلار بیشتر از دوشنبه گذشته Cyber ​​است، اما همچنان صرفه‌جویی مناسبی در دانگلی است که هر صفحه‌ای را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند، که با رابط بصری Roku و عملکرد جستجوی جهانی ساده آن کامل می‌شود. این Roku Express 4K به قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد. برد وای فای کوتاه تری دارد، از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند و فرمت متفاوتی دارد (یک ستاپ باکس کوچک به جای چوبی که پشت تلویزیون شما پنهان می شود) اما در غیر این صورت با ۵ دلار کمتر بسیار شبیه است.

Fire TV Stick 4K Max

آخرین نسل از Fire TV Stick 4K Max به تازگی در ماه سپتامبر در جریان دستگاه ها و خدمات آمازون اعلام شد رویداد و اکنون به پایین ترین قیمت خود رسیده است که ۴۰ دلار و ۳۳ درصد تخفیف از قیمت ۶۰ دلاری است. علاوه بر مدیریت ویدیوی ۴K، از Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کند و نسبت به نسل قبلی پردازنده سریعتر و ظرفیت ذخیره سازی بیشتری دارد. همچنین از آخرین ویژگی Fire TV آمازون پشتیبانی می‌کند، تجربه محیطی که هنر را نمایش می‌دهد و ویجت‌هایی را برای آب‌وهوا، تقویم، یادآوری‌ها و موارد دیگر در زمانی که تلویزیون در حالت آماده‌باش است نشان می‌دهد.

Apple MacBook Air M1

قدیمی تر ۱۳ اینچ مک بوک ایر که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و از تراشه M1 اپل استفاده می‌کند، با یک پیکربندی سطح ابتدایی در صورت کلیک روی کوپن ۹۹ دلاری صفحه، با قیمت ۷۵۰ دلار در دسترس است. ما این معامله را چندین بار در چند ماه گذشته دیده‌ایم، اما با کمترین قیمتی که دیده‌ایم مطابقت دارد. اگر می توانید واقعاً ارزش دارد که به M2 Air بروید: طراحی مدرن تر، تراشه سریع تر، وب کم واضح تر و بلندگوهای بهبود یافته برای شما به ارمغان می آورد. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD در این پیکربندی فقط برای استفاده معمولی مناسب است و تقریباً به طور قطع زمانی که ما به‌روزرسانی اجتناب‌ناپذیر M3 را دریافت کنیم، تولید این مدل متوقف خواهد شد. اما اگر بودجه سخت تری دارید و واقعاً مک بوک می خواهید، M1 Air هنوز خوش ساخت، ماندگار و سریع است. کافی برای موارد ضروری ما در حال حاضر آن را در راهنمای خود برجسته می کنیم بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه.

SSD سامسونگ T9

آخرین SSD قابل حمل سامسونگ T9 در حال حاضر با قیمت ۱۱۰ دلار برای یک درایو ۱ ترابایتی به فروش می رسد که بهترین قیمتی است که از ماه گذشته عرضه شده است. می توانید این معامله را از آمازون یا سامسونگ به طور مستقیم. T9 جدیدترین نسخه از درایو قابل حمل محبوب سامسونگ است که مدتهاست طرفدار آن بوده ایم و از سرعت خواندن و نوشتن تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین دارای محافظ حرارتی پویا برای جلوگیری از گرمای بیش از حد است، به علاوه دارای کابل USB-C به C و USB-C به A است تا بتوانید از آن با دستگاه های مختلف استفاده کنید.

Apple AirTag

یک بسته چهارتایی Apple AirTag در حال حاضر ۷۹ دلار است آمازونبه لطف ۱۹ درصد تخفیف. هر کدام ۲۹ دلار با قیمت کامل می‌روند، بنابراین این معامله باعث صرفه‌جویی ۹ دلاری در هر پاپ می‌شود. AirTag ها هستند انتخاب های برتر ما برای ردیاب‌های بلوتوث برای کاربران آیفون در حالی که به شبکه بسیار گسترده FindMy اپل ضربه می‌زنند و از دیگر موبایل‌های اپل برای یافتن چیزهای گمشده‌تان استفاده می‌کنند.

کاشی میت

این کاشی میت ردیاب بلوتوث یکی از مقرون به صرفه‌های پیشنهادی ما است هدایا و اکنون به جای ۲۵ دلار در آمازون، فقط با ۱۶٫۵۰ دلار مقرون به صرفه تر است. کلیدهای شما یا هر چیز دیگری را که به آن متصل است، نگه می دارد و به شما امکان می دهد موارد را با تلفن خود پینگ و ردیابی کنید. این برنامه توسط برنامه Tile 360 ​​Life پشتیبانی می شود، که بسیار کوچکتر از شبکه Find My اپل است، اما در ما تست هاهنوز هم توانسته است مورد “گمشده” ما را در حدود ده دقیقه پس از علامت گذاری به عنوان گم شده پیدا کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/all-the-best-cyber-monday-deals-that-are-still-live-on-amazon-right-now-164349983.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/all-the-best-cyber-monday-deals-that-are-still-live-on-amazon-right-now-164349983.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *