همه راه حل های آهنگ Melody Bay در Super Mario RPG

بازی RPG سوپر ماریو دارای مینی گیم های سرگرم کننده و عجیب و غریب است و در اوایل ماجراجویی خود با یکی از منحصر به فرد ترین ها روبرو خواهید شد. اگر با توادوفسکی در Melody Bay برخورد کرده اید و می خواهید بدانید که چگونه برای او آهنگ بسازید، ما هر آنچه را که باید بدانید در زیر آورده ایم.

تمام آهنگ های Melody Bay و نحوه پخش آنها

در طول سفر خود باید در مجموع چهار آهنگ برای توادوفسکی پخش کنید و در نقاط خاصی پس از برخورد با سرنخ‌های آهنگ به خلیج ملودی بازگردید. هر آهنگ هشت نت است و باید منتظر بمانید تا بچه قورباغه در موقعیت صحیح قرار گیرد و قبل از اینکه به پشت بپرید و نت مناسب را به آن اختصاص دهید. وقتی آهنگی را کامل کردید، برای دریافت جایزه با توادوفسکی صحبت کنید.

در اینجا یادداشت ها از بالا به پایین آمده است:

  • Mi
  • Re
  • انجام دادن
  • از
  • را
  • بنابراین
  • فا

Frogfucius 18

همه راه حل های آهنگ Melody Bay در Super Mario RPG
نینتندو

برای باز کردن قابلیت پخش این آهنگ، باید به Tadpole Pond بروید و با Frogfucius صحبت کنید. پس از آن، علامت جزیره او را بخوانید تا آهنگ را یاد بگیرید، سپس برای آهنگسازی به خلیج ملودی بروید.

یادداشت: پس لا می ری دو ری دو ری

جایزه: کارت آلتو

مولویل بلوز

نینتندو

برای باز کردن قابلیت پخش این آهنگ، باید Dyna و Mite را در Moleville نجات دهید. وقتی آن قسمت از داستان کامل شد، به مولویل برگردید و به مکانی که بمباران کردید برگردید، سپس با یکی از معدنچیان اینجا صحبت کنید تا آهنگ را برای شما بخوانند. اکنون می توانید برای آهنگسازی آن به خلیج ملودی برگردید.

یادداشت: می دو سو دو ر لا تی دو

جایزه: کارت تنور

آهنگ ستاره شهر Monstro

نینتندو

برای باز کردن قابلیت پخش این آهنگ، به خانه Monstermama در Monstro Town بروید. با ستاره طبقه دوم تعامل کنید تا آهنگ را برای شما پخش کند، سپس برای آهنگسازی آن به خلیج ملودی برگردید.

یادداشت: لا تی دو ری سو دو ری می

جایزه: کارت سوپرانو

ترکیب اصلی

پس از تکمیل سه آهنگ اول، شما آزاد خواهید بود که آهنگ خود را برای سرگرمی ایجاد کنید. هر چیزی را که دوست دارید پخش کنید، سپس آن را همراه با ملودی های قبلی خواهید شنید.

توصیه های سردبیران







در اینجا یادداشت ها از بالا به پایین آمده است:


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/melody-bay-solutions-super-mario-rpg/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *