همه شما واقعا عاشق سری گلکسی اس ۲۴ هستید

وقتی در اوایل هفته پرسیدیم که همه چیز با گوشی جدید سری گلکسی اس ۲۴ شما چگونه پیش می رود، مطمئناً انتظار داشتیم که نمرات مثبت زیادی دریافت کنیم. به هر حال، شما به طور بالقوه فقط از ۵۰۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار برای یکی خرج کرده‌اید و نمی‌توانید تصور کنید که این کار را انجام دهید و سپس به سمت عقب برگردید تا خرید خود را کاهش دهید. تیم هم همینطور S24 Ultra را پس از بررسی بسیار دوست دارم، به علاوه S24 معمولی من هنوز مرا عصبانی نکرده است. همه گوشی های سری S24 بسیار خوب به نظر می رسند.

گفت، بسیاری از شما در مورد تجربه شما به طور مفصل پاسخ داد و نکات مثبت قابل توجه بود. شما بچه ها واقعاً S24 را دوست دارید. خوب، یک نفر بود که این کار را نکرد، اما زندگی همین است.

در اینجا چند واکنش به گلکسی اس ۲۴ در چند روز اول مالکیت آورده شده است.

فرانسیسکو گلکسی S24+ را گرفتم و به نظر می رسد که از عمر باتری کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته است:

من S24+ را گرفتم و موافقم که عمر باتری فوق العاده است. روز اولم، ساعت ۸ صبح شارژر را برداشتم. شامل تقریباً ۲ ساعت با آداپتور Moto Android Auto (باتری هوگ) و بیش از ۵ ساعت زمان نمایش صفحه شامل بیش از ۱٫۵ ساعت بازی. ساعت ۱ بامداد به رختخواب رفتم و هنوز ۲۰ درصد بود.

او تنها کسی نیست که متوجه بهبود عمر باتری شده است. مامبا۹۴ سوئیچ را از S22 Ultra انجام داده اند، که قبلاً عمر باتری فوق العاده ای با آن داشتند، اما این ارتقا را “عالی” می نامند:

از S22 ultra، این یک ارتقا عالی است. من عاشق همه چیز هستم عمر باتری فوق العاده است و این با توجه به اینکه من با S22 ultra عمر باتری فوق العاده ای داشتم. گوشی سریع و پاسخگو است، خواننده اثر انگشت سریع است. دوربین ها هم برای من عالی هستند.

خواننده دیگری ب!گفت که S24 Ultra “از هر نظر” بهتر از S22 Ultra در هنگام خواندن است DisqusSuqs (موافقم) گفتند که آنها بعد از ۳ روز از طرفداران پر و پا قرص S24 معمولی خود بودند و این واقعاً ترکیبی از دنیای آیفون (طراحی سخت افزار/نرم افزار) و “انعطاف پذیری” اندروید را به آنها داد:

من فقط ۳ روز است که S24 خود را دارم (نه + یا اولترا) اما طرفدار زیادی هستم. من همیشه از طراحی و زیبایی iPhone/iOS قدردانی کرده‌ام، اما هرگز نمی‌خواستم اندروید را ترک کنم، بنابراین من موافقم که سامسونگ در این مسیر حرکت می‌کند. در نهایت احساس می کنم بهترین های هر دو دنیا را بدست آورده ام. من می توانم طراحی سخت افزار و نرم افزار آیفون را با آزادی و انعطاف پذیری اندروید داشته باشم.

ببینید، چیزهای بزرگ زیادی در دنیای S24 در حال وقوع است.

ما هنوز باید به شکایات اشاره کنیم، زیرا برخی از آنها نیز وجود دارد. به عنوان مثال، به نظر می رسد مشکلاتی در صفحه نمایش وجود دارد که ممکن است در بیش از چند دستگاه وجود داشته باشد، جایی که کاربران متوجه تیرگی صفحه نمایش یا رنگ های شسته شده می شوند. برخی دوربین‌ها را خوب اما نه عالی می‌دانند و همچنان از پیکسل‌ها و آیفون‌های برتر عقب هستند.

و در نهایت، به نظر می‌رسد یکی از خواننده‌ها پس از ارتقاء به Galaxy S24 Ultra، که ظاهراً آن را پس داده‌اند، در نهایت مجبور به تغییر به آیفون شده است. آنها این تغییر را به داشتن آیفون و اینکه سامسونگ بوئینگ شده است نسبت دادند. صحنه های سخت حتما

می خواهید با دیدن این همه تجربیات مثبت اکنون ارتقا دهید؟ Best Buy همچنان به شما کارت هدیه ۱۵۰ دلاری، تا ۷۵۰ دلار تخفیف برای معاملات می دهد، و زیبایی تحویل فوری را دارد. معاملات S24 Best Buy را بخرید اینجا.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/09/yall-are-really-loving-the-galaxy-s24-series/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *