همه فکر می کنند اندروید ۱۴ QPR2 سریعتر از حد معمول نصب شده است

دیروز پس از کلیک روی دکمه دانلود برای به‌روزرسانی اندروید ۱۴ QPR2 بتای ۱ در پیکسل ۷ و پیکسل ۸ پرو، اتفاقی افتاد – هر دو به‌طور محسوسی سریع‌تر از حد معمول نصب شدند. ظاهراً من تنها نیستم که متوجه این موضوع شده ام و فقط ذهن من یا تلفن ها مرا فریب نمی دهند.

در حال گشت و گذار از طریق آن بودم android_beta subreddit دیروز مدت کوتاهی پس از سقوط QPR2 Beta 1 و متوجه شدم که موضوعی شروع شده است که در آن چند نفر در مورد نصب “فوق العاده سریع” به روز رسانی صحبت می کنند. امروز صبح دوباره آن را بررسی کردم و رشد کرده است، با چند ده نفر که ظاهراً تأیید کردند که به‌روزرسانی واقعاً سریع‌تر از حد معمول بوده است.

همانطور که همه می‌دانید، صفحه «بهینه‌سازی برنامه‌ها» در تلفن پیکسل ممکن است در طول به‌روزرسانی دردناک باشد. برای همیشه طول می کشد، گاهی اوقات تا یک ساعت یا بیشتر تکمیل می شود، تلفن شما داغ می ماند، خیلی سخت کار می کند، و در حالت مکث قرار می گیرد زیرا مطمئن نیستید که ممکن است این فرآیند طولانی را به پایان برساند یا نه. شما همچنین نمی خواهید کاری انجام دهید که روند را قطع کند و مجبور شوید دوباره آن را شروع کنید.

همه فکر می کنند اندروید ۱۴ QPR2 سریعتر از حد معمول نصب شده است

برای این به‌روزرسانی QPR2 Beta 1، من یک بیلد با وزن ۲ گیگابایت و بالاتر در پیکسل ۷ خود با Tensor G2 و یک به‌روزرسانی ۴۰۰ مگابایتی در Pixel 8 Pro با Tensor G3 داشتم. طول کشید دقایق برای نصب هر دوی این به روز رسانی ها. خیلی سریع بود، تلفنم را کنار گذاشتم و انتظار داشتم که این فرآیند ۳۰ تا ۶۰ دقیقه معمولی طول بکشد، اما زمانی که یک اعلان در آنجا بود کمی بعد از درخواست راه اندازی مجدد، تعجب کردم. من به روز رسانی را ساعت نکردم، اما آنقدر سریع بود که واقعاً در شوک بودم و فکر کردم ممکن است چیزی اشتباه باشد. سایرین با پیکسل ۶ / ۶ پرو، پیکسل ۶a و پیکسل ۷a همگی می‌گویند که این کار روی تلفن‌هایشان نیز چند دقیقه طول می‌کشد.

ما نمی دانیم که گوگل برای سرعت بخشیدن به این فرآیند چه کرده است، اما ما آن را انجام خواهیم داد. با یک پتانسیل برای خلاص شدن از شر “در یک نگاه” را تغییر دهید و به طور جادویی سریعتر به روز رسانی، من می توانم به شما بگویم که QPR2 در حال حاضر یک برنده است.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/16/everyone-thinks-android-14-qpr2-installed-faster-than-usual/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *