همه چیزهایی که قبل از خرید جعبه ابزار تخت کامیون باید در نظر بگیرید

همه چیزهایی که قبل از خرید جعبه ابزار تخت کامیون باید در نظر بگیرید

انتخاب جعبه ابزار مناسب برای کامیون خود فقط خرید هر جعبه مناسب نیست. شما باید اندازه، آنچه را در آن ذخیره می کنید و اینکه چگونه فضای کامیون شما را تغییر می دهد در نظر بگیرید. می توانید با اندازه گیری تخت کامیون خود شروع کنید. یک متر نواری (یا یکی از آن ها را بردارید برنامه های اندازه گیری) و طول، عرض و ارتفاع را یادداشت کنید. به یاد داشته باشید، جعبه ابزاری که خیلی کوچک است فضای ذخیره سازی بالقوه را هدر می دهد، در حالی که جعبه ابزار خیلی بزرگ ممکن است مناسب نباشد. آن نوار اندازه گیری را بردارید و ابعاد را یادداشت کنید. بهتر است دوبار اندازه بگیرید و یک بار بخرید.

شما همچنین می خواهید در نظر بگیرید که چه ابزارهایی را می خواهید در آنجا نگه دارید. انواع و اندازه ابزارهایی که قصد حمل آن را دارید بر اندازه و طراحی جعبه ابزار مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، جعبه ابزار عمیق و عریض برای تجهیزات بزرگتر عالی هستند، در حالی که ابزارهای کم عمق برای ابزارهای کوچکتر کافی هستند. فضای ذخیره سازی نیز مهم است. به دنبال جعبه ابزار با محفظه یا کشو باشید که سازماندهی را راحت می کند. به این ترتیب، می‌توانید به سرعت آنچه را که نیاز دارید، بدون جست‌وجو در اطراف به دست آورید. به علاوه، از ابزار شما در برابر آسیب محافظت می کند و عمر آنها را افزایش می دهد.

حالا به این فکر کنید که جعبه در کامیون شما کجا قرار می گیرد. برخی از جعبه ها، مانند کراس اوورها، پشت کابین قرار می گیرند و می توانند کمی فضا را اشغال کنند. این مهم است اگر چیزهای بلند مانند چوب یا لوله حمل می کنید. یا اگر انعطاف‌پذیری در اولویت است، جعبه ابزاری را در نظر بگیرید که به راحتی حذف شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1496892/everything-to-consider-before-buying-truck-bed-tool-box/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *