هنرمندان آواتار VFX به اتحادیه رای می دهند

گروهی از هنرمندان جلوه های بصری که روی آن کار می کنند دارند . پنجاه و هفت نفر از ۸۸ کارگر واجد شرایط در TCF US Productions 27 (یکی از شرکت های تابعه استودیوی والت دیزنی) در انتخابات هیئت ملی روابط کار به اتحادیه رای دادند. ۱۹ کارگر به این تلاش رای منفی دادند و دو رای باطل شد.

TCF US Productions 27 خانه اصلی VFX نیست که روی سری Avatar کار می کند. که خواهد بود ، که اکثر بیش از ۱۰۰۰ نفری که در آن پروژه ها کار می کنند را استخدام می کند. اما یک منبع صنعتی به این موضوع اشاره کرد که واحد چانه زنی قابل توجه است، زیرا این است "تیم اصلی که به جیم کامرون پاسخ می دهد،" خالق و کارگردان فیلم ها آنها لزوماً از نظر اندازه چشمگیر نیستند، اما از نظر تأثیرگذاری.

با منع مخالفت از جانب مدیریت و کارگران، کارگران به اتحاد بین المللی کارمندان صحنه تئاتر (IATSE) خواهند پیوست. آنها هنرمندان VFX را دنبال خواهند کرد و استودیو والت دیزنی (که هر دو به اتفاق آرا به اتحادیه رای دادند) در سازماندهی با IATSE. کارگران خانه VFX DNEG در بریتیش کلمبیا نیز به اتحادیه پیوستند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/avatar-vfx-artists-vote-to-unionize-174501416.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/avatar-vfx-artists-vote-to-unionize-174501416.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *