هنری شاین غول مراقبت های بهداشتی ایالات متحده مورد دومین حمله سایبری بزرگ قرار گرفت

هنری شاین غول مراقبت های بهداشتی ایالات متحده مورد دومین حمله سایبری بزرگ قرار گرفت

هنری شاین، غول مراقبت های بهداشتی، یک ماه کابوس را سپری می کند، به تازگی گزارش داده است یکی دیگر از حمله باج افزار به دست گروه باج افزار BlackCat.

اوایل این هفته، این شرکت یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد که در آن رسانه ها از یک باج افزار حمله ای که در ۲۲ نوامبر رخ داد. در نتیجه، پلتفرم تجارت الکترونیک این شرکت و همچنین چند برنامه آفلاین شدند.

“برخی از برنامه های کاربردی هنری شاین، از جمله آن تجارت الکترونیک پلت فرم، در حال حاضر در دسترس نیستند. در این اطلاعیه آمده است که این شرکت همچنان با استفاده از روش های جایگزین سفارشات را دریافت می کند و به ارسال به مشتریان خود ادامه می دهد.

بلافاصله پس از انتشار بیانیه مطبوعاتی، موفق شد پلت فرم تجارت الکترونیک را برای مشتریان آمریکایی بازیابی کند و در حال حاضر در حال کار بر روی بازگرداندن آن به صورت آنلاین برای کانادایی ها و اروپایی ها است. با این حال، این شرکت همچنان از طریق کانال های جایگزین سفارشات را دریافت می کند. Bleeping Computer گزارش ها.

“هنری شاین علت وقوع حادثه را شناسایی کرده است. عامل تهدید حادثه سایبری که قبلا فاش شده بود مسئولیت آن را بر عهده گرفت.”

درز داده های حساس

عامل تهدید کننده حادثه سایبری که قبلا فاش شده بود ALPHV (با نام مستعار گربه سیاه) است که در ۱۵ اکتبر هنری شاین را به لیست شرکت های نقض شده خود اضافه کرد. این بار، این حمله نتیجه مذاکرات برای شکسته شدن حمله قبلی است.

هکرها ادعا می کنند که ۳۵ ترابایت اطلاعات این شرکت را به سرقت برده اند نقاط پایانی و هر روز بخش هایی از آن را منتشر خواهد کرد.

بازیگران تهدید می‌گویند: «علیرغم بحث‌های مداوم با تیم هنری، ما هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل آن‌ها برای اولویت دادن به امنیت مشتریان، شرکا و کارمندان خود دریافت نکرده‌ایم، چه رسد به محافظت از شبکه خود».

از نیمه‌شب امروز، بخشی از داده‌های حقوق و دستمزد داخلی و پوشه‌های سهامداران در وبلاگ مجموعه ما منتشر می‌شود. ما به انتشار روزانه داده‌های بیشتری ادامه خواهیم داد.»

رسانه ها گزارش دادند که هنری شاین یک ارائه دهنده محصولات و خدمات بهداشتی با حضور در ۳۲ کشور و درآمد سالانه ۱۲ میلیارد دلار است. در حال حاضر به سوالات رسانه ها پاسخ نمی دهد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/us-healthcare-giant-henry-schein-hit-by-second-major-cyberattack

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *