هنوز هم می توانید Dyson Airwrap را با ۱۰۰ دلار تخفیف بعد از سایبر دوشنبه دریافت کنید

۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید: از ۲۹ نوامبر، همچنان می توانید آن را بگیرید دایسون ایروپ در فروش به قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار، از ۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. یعنی ۱۷ درصد تخفیف.


Dyson Airwrap Complete (آبی/قرمز)

۴۹۹٫۹۹ دلار در آمازون (۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



اگر خرید Dyson Airwrap را با کمترین قیمت در طول هفته سایبر از دست دادید، نگران نباشید. امروز هم چیزهای زیادی برای علاقه مندان به Airwrap وجود دارد.

این Dyson Airwrap با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد در ست رنگارنگ تعطیلات آبی/قرمز در آمازون از تاریخ ۲۹ نوامبر. که ۱۰۰ دلار از MSRP 599.99 دلاری آن کاهش می یابد. این به اندازه چیزی که ما آن را در فروش دیدیم، کم نیست در جمعه سیاهاما با توجه به اینکه ما شاهد هستیم که این مولتی استایلر اغلب تخفیف نمی گیرد (و در حال حاضر با قیمت کامل در دایسون و بهترین خرید)، اکنون زمان آن است که آن را برای این فصل تعطیلات بگیرید.

تنها شکار؟ احتمال زیادی وجود دارد که نبینید که این مدل مو به موقع برای کریسمس وارد می شود. در زمان نگارش این مقاله، آمازون در صفحه محصول Airwrap اطلاعیه ای دارد مبنی بر اینکه معمولاً یک تا دو ماه ارسال نمی شود. با این حال، زمانی که آن را به سبد خرید اضافه کردیم، خرده‌فروش زمان تحویل را ۱۳ دسامبر پیش‌بینی کرد.

در مورد اینکه آیا این حالت دهنده مو با قیمت بالا واقعاً ارزشش را دارد یا خیر، ما مطمئناً برخی از آنها را داریم اندیشه هابه خصوص با همه فریب های بزرگ در فروشگاه. آنچه ما خواهیم گفت این است که بسیار به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اگر کمی تجمل را در روتین موهای خود دوست دارید، این کاهش ۱۰۰ دلاری می تواند دقیقاً انگیزه ای باشد که برای ادامه دادن و خرید آن نیاز دارید. به‌علاوه، با این ست تعطیلات، یک شانه گره‌گشایی به دست می‌آورید که با سایر Airwrap‌ها عرضه نمی‌شود.

با این حال، اگر شما صرفاً دارای انگیزه نتایج هستید، بهتر است بدانید که می توانید تقریباً همان تجربه را از کوسه فلکس استایلکه در تمام طول سال به طور قابل توجهی ارزان تر است و در زمان نگارش این مقاله، در روز فروش به نصف قیمت از این قیمت فروش Airwrap.

موضوعات
زیبایی


منبع: https://mashable.com/article/nov-29-dyson-airwrap-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *