هواوی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی متفاوت رونمایی کرد + عکس

هواوی از ایرباد کاملاً بی‌سیم جدیدی با نام FreeClip رونمایی کرد که با طراحی منحصر‌به‌فرد خود برای استفاده راحت در تمام روز ساخته شده است.

مهم‌ترین ویژگی ایرباد جدید هواوی احتمالاً طراحی آن باشد که از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. بخش اول که Comfort Bean نام دارد، از نظر طراحی شبیه به یک لوبیا است و در امتداد انحنای گوش کاربران قرار می‌گیرد. بخش دیگر آن Acoustic Ball است که دقیقاً براساس حالت صدفی گوش طراحی شده است و با کمک آن می‌توان اندازه مطلوب هدفون را تنظیم کرد. در نهایت، بخش C-bridge ایرباد دارای یک سنسور تطبیقی است که نیروی گیره را روی گوش تنظیم می‌کند.

هواوی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی متفاوت رونمایی کرد + عکس

هواوی می‌گوید که FreeClip اولین هدفون Open-Ear (هدفون‌هایی که روی گوش را نمی‌پوشانند) صنعت محسوب می‌شود که در آن بین گوش چپ و راست تمایزی قائل نشده است.

مشخصات ایرباد هواوی FreeClip

از نظر مشخصات، FreeClip می‌تواند تا ۳۲ ساعت کار کند و در عرض ۴۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. همچنین با شارژ آن به مدت ۱۰ دقیقه می‌توانید تا ۳ ساعت به موسیقی گوش دهد. علاوه بر این، ایربادها (و نه باکس شارژ آن‌ها) دارای گواهی IP54 مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

ایرباد هواوی FreeClip اواخر سپتامبر وارد بازار بریتانیا و اروپا خواهد شد و به ترتیب ۱۸۰ پوند و ۲۰۰ یورو در این بازارها قیمت دارد. همچنین خریداران بریتانیایی در صورتی که سفارش خود را تا ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) ثبت کنند، یک هواوی بند ۸ نیز به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

غول چینی همچنین از امروز تبلت پرچمدار میت‌پد پرو ۱۳٫۲ اینچی را در دسترس بازارهای جهانی قرار داده است. قیمت این دستگاه برای نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ یورو اعلام شده است و نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی آن را با قیمت ۱۱۹۹ یورو می‌توانید خریداری کنید. همچنین صفحه کلید هوشمند مغناطیسی ۱۹۹ یورو و قلم M-Pencil آن ۹۹ یورو قیمت دارند.


منبع: https://digiato.com/gadgets/huawei-announces-freeclip-openear-buds

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *