هواوی بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را در شانگهای افتتاح کرد + عکس

هواوی اخیراً بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را در شانگهای با مساحت بیش از ۱۸۰۰ مترمربع افتتاح کرده است. این فروشگاه به دلیل معماری خود که از رشد بذر گیاهان الهام گرفته شده، منحصربه‌فرد است. فروشگاه هواوی دارای نمای برجسته ۱۶ متری برگ‌مانند است که از بتن فوق توانمند (UHPC) ساخته شده؛ از این بتن در موزه لوور ابوظبی نیز استفاده شده است.

براساس گزارش گیزموچاینا، نمای بیرونی این فروشگاه از طرح‌های طبیعی مانند برگ‌ الهام گرفته که روی آن ۱۳ پرده شیشه‌ای پرهزینه به‌کار رفته است. این پرده‌های شیشه‌ای باعث افزایش بهره‌وری انرژی و نور طبیعی در این فروشگاه می‌شود.

بزرگ‌ترین و هنری‌ترین فروشگاه هواوی

هواوی بزرگ‌ترین و زیباترین فروشگاه خود را در شانگهای افتتاح کرد + عکس

در فضای داخلی فروشگاه نیز المان‌های رشد گیاه به چشم می‌خورد؛ درون این فروشگاه ستون‌های استوانه‌ای وجود دارد که شبیه به تنه درختان است. در طراحی این ساختمان از زاویه‌های تیز و راست اجتناب شده تا حسی طبیعی القا شود. برای ساخت دکوراسیون داخلی از مواد گچی ویژه (GRG) استفاده شده تا مطابق زیبایی‌شناسی مینیمالیستی باشد.

هواوی این فروشگاه را تنها یک خرده‌فروشی نمی‌داند. این شرکت می‌خواهد که این فروشگاه مکانی باشد تا مشتریان با ورود به آن در برند و فناوری‌های هواوی غرق شوند.

برای افزایش رضایت مشتری، این فروشگاه مناطق مختلفی برای ورزش و سلامت، تجربه خانه هوشمند و سرگرمی‌های صوتی و تصویری را فراهم کرده است. همچنین هواوی جدیدترین محصولات خود مانند سری نوا ۱۲، Wanjie M9 و Zhijie S7 را در این فروشگاه قرار داده. به‌علاوه، این فروشگاه یک سیستم مسیریابی هوشمند با صفحه‌نمایش شفاف ارائه می‌دهد که شرایط محیطی را در لحظه به‌نمایش می‌گذارد و به مشتریان در جهت‌یابی مکان‌های مختلف فروشگاه کمک می‌کند.

برای صاحبان حیوانات خانگی، این فروشگاه یک منطقه انحصاری برای استراحت این حیوانات نیز ارائه می‌دهد.

«ریچارد یو»، مدیرعامل هواوی تأکید دارد که این فروشگاه فقط برای فروش محصولات نیست، بلکه ویترینی از برند و ارزش‌های هواوی است. این فروشگاه بخشی از استراتژی هواوی برای ترکیب فناوری و هنر، ارتقای تصویر برند و ارتباط عمیق با مشتریان برای ارائه یک تجربه خرده‌فروشی منحصربه‌فرد است.


منبع: https://digiato.com/entrepreneurship/largest-and-most-artistic-huawei-store

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *