هوش مصنوعی برای کمک به صاحبان خودروهای برقی در یافتن شارژر

برخلاف ایستگاه‌های شل یا شورون، پیدا کردن نقاط شارژ EV گاهی اوقات دشوار است. آنها می توانند در پارکینگ های هتل در زیرزمین یک گاراژ قرار گیرند یا حتی در پشت رستوران هایی قرار بگیرند که قطعاً نمی خواهید نوارهای مرغ سفارش دهید. نکته این است که نقشه های گوگل می‌خواهد پیدا کردن این شارژرها را آسان‌تر کند و به زودی از هوش مصنوعی برای انجام این کار استفاده خواهد کرد.

گوگل این هفته اعلام کرد که در ماه‌های آینده، از هوش مصنوعی برای بررسی نظرات عمومی استفاده می‌کند تا دقیقاً محل ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی کشورمان را مشخص کند. می‌توانید نمونه‌ای از این را در هدر بالا ببینید، اما می‌گوید: “وارد پارکینگ زیرزمینی شوید و علائم را به سمت خروجی دنبال کنید. درست قبل از خروج، به راست بپیچید. این اطلاعات توسط هوش مصنوعی با استفاده از بررسی واقعی یک شخص تهیه شده است. در بسیاری از موارد برای محل این شارژرها ضروری است.

گوگل همچنین می‌گوید که برای کمک به مفیدتر کردن این موارد، بررسی‌های مربوط به مکان‌های شارژ خودروهای برقی اکنون بازبین را برای جزئیات بیشتر درباره این تجربه، مانند نوع دوشاخه استفاده شده و مدت زمان انتظار، ترغیب می‌کند. هر صاحب خودروی برقی می‌داند که این اطلاعات در شرایط خاص چقدر می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

گوگل تغییرات دیگری با محوریت خودروهای برقی را در ماه های آینده برنامه ریزی کرده است که می توانید با دنبال کردن لینک زیر در مورد همه آنها مطالعه کنید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/17/google-will-use-ai-to-help-ev-owners-find-chargers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *