هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت وارد حوزه امنیت سایبری شد

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که ۱ آوریل (۱۳ فروردین) سرویس Copilot for Security را دردسترس قرار می‌دهد. این سرویس چت‌بات هوش مصنوعی مایکروسافت را وارد حوزه‌ی امنیت سایبری می‌کند.

نسخه‌ی جدید کوپایلت برای متخصصان امنیت سایبری طراحی شده است و به آن‌ها برای مقابله‌ با تهدیدها کمک می‌کند. با‌این‌حال، برخلاف سرویس‌هایی مثل Copilot for Microsoft 365 اشتراک ثابت ماهانه ندارد. مایکروسافت می‌گوید که کسب‌و‌کارها به‌ازای هر ساعت استفاده از Copilot for Security باید ۴ دلار بپردازند.

Copilot for Security برپایه‌ی مدل زبانی بزرگ GPT-4 و مدل ویژه و اختصاصی مایکروسافت با تمرکز بر حوزه‌ی امنیت توسعه داده شده است. این سرویس اساساً چت‌باتی است که متخصصان می‌توانند ازطریق آن به جزئیات جدیدترین حوادث امنیتی، خلاصه‌ی تهدیدهای امنیتی و… دسترسی پیدا کنند.

مقاله‌های مرتبط

مایکروسافت تقریباً یک سال پیش نسخه‌ی امنیتی کوپایلت را به‌صورت آزمایشی توسعه داد. این سرویس به جدیدترین اطلاعات درباره‌ی تهدیدهای امنیتی و ۷۸ تریلیون سیگنال روزانه‌ی مایکروسافت دسترسی دارد که این شرکت ازطریق سیستم‌های ویژه جمع‌آوری می‌کند.

Copilot for Security شامل صفحه‌ی ویژه‌ای است که به کارکنان امنیت سایبری امکان همکاری می‌دهد و می‌تواند رویدادها را برای گزارش‌دهی نیز خلاصه کند.

همچون بسیاری دیگر از چت‌بات‌های هوش مصنوعی، در Copilot for Security نیز می‌توانید از زبان طبیعی برای گفت‌و‌گو استفاده کنید. امکان آپلود فایل برای تجزیه‌و‌تحلیل و تحلیل کد در Copilot for Security هم وجود دارد.


منبع: https://www.zoomit.ir/ai-articles/418124-microsoft-copilot-for-security-pricing-launch-date-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *