هوش مصنوعی گوگل سری گلکسی اس ۲۴ را با چندین ویژگی شیرین تقویت می کند

شاید قبلاً از شنیدن هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ یا پیکسل ۸ پرو خسته شده باشید، اما این فقط وضعیت موبایل است. هر چیزی که امروز راه‌اندازی می‌کنید بهتر است به جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی مجهز باشد یا… خوب، صادقانه بگویم، نمی‌دانم آیا مشتریان واقعاً به هوش مصنوعی اهمیت می‌دهند یا خیر. با این حال، مدیران این کار را انجام می دهند، بنابراین این چیزی است که راه اندازی در آن پوشش داده می شود.

برای معرفی گلکسی اس ۲۴، گوگل در کنار سامسونگ قرار گرفته است تا به ما بگوید که هوش مصنوعی Gemini آنها بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی موجود را تامین می کند. گوگل به سامسونگ اجازه دسترسی به Gemini Ultra، Gemini Pro و همچنین Gemini Nano را داده است که ممکن است بدانید که در پیکسل ۸ پرو ساخته شده است.

با استفاده از Gemini Pro، برنامه های Notes، ضبط صدا و صفحه کلید سامسونگ می توانند ویژگی های خلاصه سازی «بهتر» را ارائه دهند. اینها شامل دریافت خلاصه‌ای از مهم‌ترین بخش‌های یک جلسه ضبط (مثلاً اگر دانش‌آموزی هستید که به یک سخنرانی گوش می‌دهید) یا قابلیت‌های ویژه ویرایش عکس در برنامه گالری است.

برای Gemini Nano، گلکسی اس ۲۴ می تواند از ویژگی جدید پیام های گوگل به نام Magic Compose استفاده کند. با اجرای روی دستگاه، این هوش مصنوعی پیام‌هایی را در سبک‌های مختلف ایجاد می‌کند که می‌توانید از بین آنها متناسب با یک مکالمه (مانند هیجان‌انگیز، رسمی یا غنایی) انتخاب کنید. همچنین حالت های صوتی و ویژگی Photomoji وجود دارد که از عکس های شما شکلک ایجاد می کند (به زیر مراجعه کنید).

هوش مصنوعی گوگل سری گلکسی اس ۲۴ را با چندین ویژگی شیرین تقویت می کند

در مورد Gemini Ultra، گوگل نگفت که سامسونگ چگونه از آن استفاده می کند، فقط اینکه آنها یکی از اولین شرکای خود هستند که قبل از اینکه به طور گسترده در دسترس توسعه دهندگان قرار گیرد به آن دسترسی پیدا کرده است. Gemini Ultra بزرگترین مدل زبان گوگل برای کارهای بسیار پیچیده است. ما این یکی را تماشا خواهیم کرد

Android Auto همچنین با جمع‌بندی خودکار متون طولانی یا چت‌های گروهی شلوغ در حین رانندگی، وارد عمل هوش مصنوعی می‌شود. همچنین پاسخ‌ها یا اقدامات مرتبطی را پیشنهاد می‌کند تا به شما کمک کند روی درایو خود تمرکز کنید و با افراد در تماس باقی بمانید. نمونه ای از یک اقدام، میانبری به یک رستوران یا بار یا مکانی است که در مکالمه ذکر شده است و می تواند ناوبری شما را فعال کند. علاوه بر این، گلکسی اس ۲۴ سامسونگ می‌تواند نمادها و کاغذدیواری شما را در اندروید اتو منعکس کند.

اوه، تقریباً فراموش کردم که سایر ویژگی های انحصاری هوش مصنوعی گوگل را که سامسونگ دریافت می کند، مانند Circle to Search، ذکر کنم. ما یک پست جداگانه در مورد آن شگفت انگیزی داشته باشیدکه در ۳۱ ژانویه راه اندازی می شود.

هوش مصنوعی، امیدوارم این مطالب را دوست داشته باشید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/17/google-ai-is-powering-the-galaxy-s24-series-with-several-sweet-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *