هوم پاد صفحه لمسی اپل امسال عرضه می شود: هر آنچه می دانیم

اعتقاد بر این است که اپل در حال کار بر روی یک جدید با اندازه کامل است هوم پاد که برای اولین بار دارای صفحه نمایش لمسی است. شایعه شده است که این دستگاه به زودی در نیمه اول سال جاری عرضه می شود، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که تا کنون در مورد آن می دانیم آورده شده است.

هوم پاد صفحه لمسی اپل امسال عرضه می شود: هر آنچه می دانیم
بلومبرگ خبرنگار مارک گورمن اولین کسی بود که پیشنهاد داد ۲۰۲۱ اپل در حال کار بر روی هوم پادهای جدید با نمایشگر و دوربین است. سیستم عامل HomePod اکنون بر اساس tvOS ساخته شده است، و به نظر می رسد که زمینه سازی برای یک هوم پاد با صفحه نمایش مدتی است که به آرامی در پس زمینه قرار می گیرد.

طراحی و عملکرد

اولین گزارش مشخص از قصد اپل برای راه اندازی یک مدل جدید هوم پاد با نمایشگر از طرف تحلیلگر اپل آمده است مینگ چی کو در مارس ۲۰۲۳٫ او گفت که دستگاه دارای صفحه نمایش ۷ اینچی خواهد بود که توسط Tianma چین عرضه می شود.

در اکتبر ۲۰۲۳، افشاگر اپل و کلکسیونر نمونه اولیه معروف به “کوسوتامی” اطلاعاتی را در مورد یک رویداد آینده به اشتراک گذاشت مدل هوم پاد با نمایشگر LCD. ظاهراً این دستگاه دارای طراحی تقریباً یکسانی با نسل دوم هوم پاد خواهد بود، اما با یک صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ در بالا به جای آرایه LED که در همه مدل های هوم پاد تا به امروز استفاده شده است.


این گزارش متعاقباً توسط منابع دیگری تأیید شد و افزودند که این مدل با نام رمز “B720” در حال توسعه فعال است. کد موجود در tvOS 17 ظاهرا این را نشان می دهد اپل موزیک و پادکست های اپل از جمله اولین برنامه هایی هستند که بازنویسی شده اند تا با نمایشگر جدید سازگار باشند، که در هنگام پخش یک آهنگ یا پادکست، یک انیمیشن تار را بر اساس رنگ های هنری آلبوم نشان می دهد. صفحه نمایش همچنین می تواند به طور بالقوه اعلان های مهم را نشان دهد.

در دسامبر، کوسوتامی تصاویر بیشتر را به اشتراک گذاشت دستگاه نمونه اولیه، یک صفحه LCD منحنی و محدب را برای نمایش محتوا در بالا نشان می دهد.

تراشه

همچنین پتانسیل یک تراشه جدید نیز وجود دارد. هوم پاد ۲۰۲۳ حاوی تراشه S7 است، همان تراشه ای که در اپل واچ سری ۷ در سال ۲۰۲۱ استفاده شد. علی رغم معرفی تراشه S8 در اواخر سال ۲۰۲۲ در اپل واچ سری ۸، اپل واچ اولترا و نسل دوم. اپل واچ SEاپل تصمیم گرفت از تراشه S7 استفاده کند.


آخرین مدل های اپل واچ اپل دارای تراشه S9 هستند که به طور قابل توجهی از همه مدل های قبلی خود توانایی بیشتری دارد زیرا مبتنی بر A15 Bionic است. زیاد سیری درخواست ها به صورت محلی پردازش می شوند، به این معنی که پاسخگویی می تواند از یک تراشه بهبودیافته بهره مند شود. S9 همچنین می‌تواند قابلیت سوالات مربوط به سلامتی و تناسب اندام را باز کند، اما تراشه دقیقی که دستگاه استفاده خواهد کرد مشخص نیست.

ویژگی های اضافی

کو معتقد است که نمایشگر نسل بعدی HomePod می تواند یکپارچگی عمیق تر با سایر محصولات سخت افزاری اپل را تسهیل کند. به عنوان مثال، یک هوم پاد جدید می تواند تجربه Handoff با تاخیر کمتری را با نسل دوم تراشه Ultra Wideband مورد استفاده در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو.

همچنین می‌تواند سخت‌افزار و میکروفون‌های صوتی بهبود یافته و همچنین ارتقاء مشخصات مانند پشتیبانی از Wi-Fi 6E را تبلیغ کند.

تاریخ انتشار

در گزارش اولیه مارس ۲۰۲۳، کو گفت که هوم پاد جدید در نیمه اول سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود. در حال حاضر هیچ شایعه ملموس دیگری در مورد هوم پادهای جدید با اندازه کامل وجود ندارد. در همین حال، کو گفت که اپل ارسال انبوه نسل دوم را آغاز خواهد کرد هوم پاد مینی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴.

مشخص نیست که صفحه لمسی HomePod جایگزینی مستقیم برای نسل دوم هوم پاد خواهد بود یا یک پیشنهاد جدید و رده بالا در خط تولید، اما ممکن است مدت زیادی طول نکشید تا مطمئن شویم.

در درازمدت، اعتقاد بر این است که اپل چنین خواهد بود بازنگری در استراتژی خانه هوشمند خود و بنا بر گزارش ها در حال کار بر روی یک دستگاه Apple TV و HomePod ترکیبیو همچنین یک هوم پاد با صفحه نمایش بر روی یک بازوی رباتیک نصب شده است.

جمع بندی های مرتبط: هوم پاد
راهنمای خریدار: هوم پاد (اکنون بخرید)


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/27/touchscreen-homepod-everything-we-know/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *