هوندا در نمایشگاه CES 2024 از سری جدید خودروهای برقی رونمایی خواهد کرد

به عنوان بخشی از هدف خود، در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک فشار بزرگتر به بازار خودروهای برقی است . ما به زودی نگاهی به سری جدید EV از این خودروساز خواهیم داشت، همانطور که هست برای به نمایش گذاشتن خط تولید برای اولین بار در CES 2024. ما اولین نگاه خود را از این خودروهای الکتریکی طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ۹ ژانویه خواهیم دید. این رویداد از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت شرقی شروع می شود و شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

این خودروساز جزئیات بیشتری در مورد سری جدید EV فاش نکرده است. با این حال، اشاره کرد که جزئیات آن را ارائه خواهد کرد "چندین فناوری کلیدی که تحول قابل توجهی را که هوندا در حال حاضر در حال انجام است را نشان می دهد." هوندا قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ فقط خودروهای بدون آلایندگی را در آمریکای شمالی بفروشد، از جمله مدل های برقی با باتری و سلول سوختی.

همانطور که پیش می‌رود، این شرکت برای رسیدن به این هدف و شاید رسیدن به رقبای خود که بیشتر روی خودروهای برقی متمرکز هستند، کار زیادی در پیش دارد. در حال حاضر، هوندا دارای (که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است) و دو مدل هیبریدی در خط تولید برقی آن. در واقع دارد در طول چند سال گذشته..

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/honda-will-reveal-a-new-ev-series-at-ces-2024-182012834.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/honda-will-reveal-a-new-ev-series-at-ces-2024-182012834.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *