هیئت مدیره جدید در یک چرخش چشمگیر اعلام کرد که سام آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازخواهد گشت

هیئت مدیره جدید در یک چرخش چشمگیر اعلام کرد که سام آلتمن به عنوان مدیر عامل OpenAI بازخواهد گشت

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


در یک تغییر خیره کننده، OpenAI روز چهارشنبه در ساعت ۲۲:۰۳ به وقت اقیانوس آرام اعلام کرد که سام آلتمن، مدیرعامل سابق که در میان جنجال ها از شرکت برکنار شد، به سمت قبلی خود بازخواهد گشت. علاوه بر این، یک هیئت مدیره اولیه جدید معرفی شده است که نشان دهنده یک تغییر بزرگ سازمانی است.

چرخش غیرمنتظره رویدادها در حساب رسمی توئیتر OpenAI فاش شد و پایان فصل پرتلاطم آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی را رقم زد.

بازگشت آلتمن پس از جدایی جنجالی در اوایل سال جاری صورت می گیرد که او به صراحت متناقض در ارتباطات خود با هیئت مدیره متهم شد. همراه با اعلام هیئت مدیره جدید، از جمله برت تیلور به عنوان رئیس، لری سامرز و آدام دی آنجلو، این تحولات نشان دهنده یک بازنشانی قابل توجه برای OpenAI است.

خروج اولیه آلتمن از OpenAI بزرگترین خبر در دنیای فناوری در پنج روز گذشته بوده است. او به عنوان مدیرعامل، نیروی محرکه تحقیقات پیشگامانه و پیشرفت های آزمایشگاهی در هوش مصنوعی بود. خروج او، که با ادعای مرموز هیئت مدیره مشخص شد که او بودبه طور مداوم صریح نیستدر ارتباطات خود، جرقه فتنه و گمانه زنی را در سراسر صنعت برانگیخت.

رویداد VB

تور AI Impact Tour

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

دلایل بازگشت آلتمن به OpenAI هنوز فاش نشده است. مشخص نیست که آیا مسائلی که منجر به خروج او شد حل شده است یا اینکه این نشان دهنده تغییر در موضع هیئت مدیره است. هیئت مدیره اولیه جدید با حضور برت تیلور (رئیس)، لری سامرز و آدام دی آنجلو، به تغییر احتمالی رهبری و استراتژی سازمان اشاره دارد. باید دید این تغییرات چگونه بر مسیر OpenAI و جامعه هوش مصنوعی گسترده تر تأثیر می گذارد.

این داستان در حال توسعه است …

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/breaking-news-sam-altman-will-return-as-openai-ceo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *