هیدکی کامیا به دلیل «اعتماد» از پلاتینیوم گیمز جدا شد.

اعتماد یک دلیل کلیدی بود هیدکی کامیا پلاتینیوم گیمز را ترک کرد اوایل امسال

در مصاحبه جدید با IGNخالق Bayonetta استدلال خود را برای ترک توسعه دهنده مورد بحث قرار داد.

او گفت: “کار من با PlatinumGames بر اساس یک رابطه اعتماد با شرکت بود.” “تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم زیرا احساس می کردم مسیری که شرکت به آن سمت می رود با اعتقادات من به عنوان یک توسعه دهنده متفاوت است. بدون آن عنصر اعتماد، نمی توانستم آنجا کار کنم و بنابراین ترک کردم تا بتوانم به کار ادامه دهم. به روشی که من آن را راه درست می دانم.”

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

او ادامه داد: من بازی ها را به عنوان یک محصول نمی دانم، بلکه بیشتر به عنوان یک اثر هنری فکر می کنم، می خواهم هنرم را در بازی ها بگذارم و بازی هایی را ارائه دهم که فقط توسط هیدکی کامیا ساخته می شود تا بازیکنان دقیقاً از بازی های هیدکی کامیا لذت ببرند. تصمیم گرفتم شرکت را ترک کنم و مسیر خودم را بسازم و به ساخت بازی هایی ادامه دهم که بازتاب توسعه دهندگان سازنده آنها باشد.”

پس از تصمیم گیری، کامیا با آتسوشی اینابا، رئیس پلاتینیوم صحبت کرد و گفت: “هر دو از نتیجه ای که به آن رسیدیم راضی بودیم”.

پس از ترک پلاتینیوم، کامیا کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد و همچنین مشغول ساخت کاری بوده است.

او در اولین ویدیوی خود گفت که می‌خواهد به ساخت بازی‌ها ادامه دهد، اما به دلایلی نمی‌تواند برای یک سال برای همان صنعت کار کند – احتمالاً یک بند غیر رقابتی در قراردادش.

با این حال، او گفت بازی بعدی او “بازی هیدکی کامیا” خواهد بود. خنده داره که

او گفت: «من از قبل یک ایده روشن در ذهن دارم. “من می خواهم به محض اینکه بتوانم این چشم انداز را در ذهنم به یک پیشنهاد کامل تبدیل کنم. و البته، همچنین ایده ای دارم که برای تحقق پروژه چه کاری می توانم انجام دهم. اما اگر شما به طور خاص از من بپرسید که چه نوع بازی خواهد بود، تنها چیزی که در این مرحله می توانم بگویم این است که “این یک بازی Hideki Kamiya خواهد بود.”

وی افزود: “یک چیزی که می خواهم به صراحت بگویم این است که من PlatinumGames را ترک نکردم تا بتوانم یک بازی خاص را در جای دیگری بسازم، یا اینکه شرکت را ترک کردم تا با شریک خاصی در شرایط بهتر کار کنم. شایعات بی اساس می شنوم که می گویند که من با این یا آن شخص کار خواهم کرد، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. وقتی PlatinumGames را ترک کردم، واقعاً هیچ برنامه دیگری نداشتم.”

خالق رزیدنت اویل شینجی میکامی اوایل سال جاری Tango Gameworks را ترک کرد و با توجه به اینکه هر دو قبلاً روی بازی‌های Capcom کار می‌کردند، بسیاری حدس می‌زدند که ممکن است دوباره با هم کار کنند. به نظر می رسد که اینطور نخواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/hideki-kamiya-left-platinum-games-due-to-issue-of-trust

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *