هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ جدید آنقدر خوب به نظر می رسد که فکر می کنید برقی است

سانتافه ۲۰۲۴ علیرغم نمای بیرونی خشن خود، به عنوان یک SUV خانواده محور به ریشه های خود وفادار است. پیکربندی صندلی‌های سه ردیفه آن می‌تواند تا شش سرنشین را در خود جای دهد و در ردیف دوم فضای پا و خواب کافی دارد. حتی صندلی‌های ردیف سوم نیز فضای مناسبی برای پا دارند و همچنین تا ۸۳٫۶ فوت مکعب فضای بار را به صورت صاف جمع می‌کنند.

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ از نظر ایمنی و ویژگی های کمک رانندگی بسیار پربار است. موارد قابل توجه عبارتند از: کمک جلوگیری از برخورد از جلو، کمک به دنبال خط، و هشدار توجه راننده (DAW). ویژگی جدید هیوندای آمریکای شمالی، ویژگی هشدار توجه به جلو (FAW) است که سطوح توجه رانندگان را برای اطمینان از رانندگی ایمن کنترل می کند.

هنگامی که وارد سانتافه ۲۰۲۴ می شوید، مرکز توجه باید نمایشگرهای عظیم ۱۲٫۳ اینچی برای خوشه ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی باشد. برای علاقه مندان به فناوری، این خودرو سیستم های شارژ بی سیم دوگانه را برای گوشی های هوشمند ارائه می دهد. به روز رسانی خودرو به صورت OTA و همچنین در مراکز خدمات هیوندای صادر می شود، و سانتافه جدید همچنین از ورودی دیجیتال کلید ۲ و کنترل از راه دور پشتیبانی می کند.

SUV جدید هیوندای همچنین از شارژ سریع سیمی برای دستگاه‌های تا ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند و حتی سرنشینان ردیف سوم از پورت‌های USB-C کافی برای شارژ برخوردار هستند. یک افزودنی جالب – و احتمالاً در دوران پس از COVID-19 ضروری – یک محفظه ضدعفونی کننده UV-C است که از نور UV برای استریل کردن وسایلی مانند تلفن همراه، کیف پول و عینک استفاده می کند.

انتظار می رود Sante Fe 2024 از مارس ۲۰۲۴ به فروش برسد و نوع ۲٫۵ لیتری آن ابتدا در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1447794/2024-hyundai-santa-fe-3-row-suv-design-performance-towing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *