هیوندای Ioniq 5 N قدرت و لذت را دوچندان می کند

این در حال حاضر یکی از بهترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار است. راحت است، کاربردی است، عالی به نظر می رسد و با ۳۲۰ اسب بخار قدرت، بسیار سریع نیز هست. اما، خیلی سریع برای برخی افراد به اندازه کافی سریع نیست، و اگر این شما هستید، هیوندای راه حلی دارد.

ملاقات با هیوندای آیونیک ۵N. این حرف اضافی یعنی دو برابر قدرت، به طور دقیق ۶۴۱، به علاوه ارتقاءهای بی شماری سیستم تعلیق و شاسی که این را به یک دیوانه مطلق تبدیل می کند. با این حال، ارتقاء نرم افزار حتی چشمگیرتر است. ۵ N احتمالاً قابل تنظیم‌ترین حالت‌های رانندگی در بین هر خودروی برقی روی کره زمین است، به علاوه حتی مجموعه‌ای از صداهای موتور جعلی و حتی یک جعبه دنده تقلبی که می‌توانید آن را تغییر دهید.

این کاملاً یک بسته است و همانطور که من یاد گرفتم یک هیولا در مسیر نیز وجود دارد. تنها سوال این است که هزینه آن چقدر خواهد بود. ما هنوز نمی دانیم، اما باید به زودی متوجه شویم، زیرا Ioniq 5 N در ماه مارس به نمایندگی ها وارد می شود. برای مشاهده کامل ماجرا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hyundais-ioniq-5-n-doubles-the-power-and-the-fun-231815586.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/hyundais-ioniq-5-n-doubles-the-power-and-the-fun-231815586.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *