هیچ چیزی ممکن است گوشی میان رده ای را عرضه کند که بتواند با گوگل پیکسل ۸a مقابله کند

هیچ چیزی ممکن است گوشی میان رده ای را عرضه کند که بتواند با گوگل پیکسل ۸a مقابله کند

در حال حاضر هیچ چیز دارای دو گوشی هوشمند پرچمدار نیست (به ما مراجعه کنید بررسی Nothing Phone 2 برای جزئیات)، اما ما شایعاتی را می شنویم که گوشی بعدی این شرکت – که توسط کارل پی، بنیانگذار OnePlus اداره می شود – می تواند برای بازار میان رده هدف قرار گیرد.

این از یک مشاور اطلاعاتی می آید سانجو چوداری (از طریق Android Authority) که می گوید Nothing Phone 2a در دست ساخت است و با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED و همچنین سوراخ پانچ بریده شده در بالای نمایشگر در مرکز عرضه می شود.

ما اطلاعات بیشتری فراتر از آن به دست نمی آوریم، اما یک تصویر مبهم پیوست شده است. در همین حال منبع دیگری، آبیشک یاداو (از طریق چک دفترچه یادداشت) گزارش داده است که یک گوشی Nothing در رگولاتوری در هند ثبت شده است – و اگر اینطور است، عرضه آن نباید خیلی دور باشد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی دقیقاً چگونه میان رده خواهد بود گوشی هیچی ۲ با قیمت ۵۹۹ دلار / ۵۷۹ پوند / ۱۰۴۹ دلار استرالیا به فروش می رسد، بنابراین شما انتظار دارید که هر Nothing Phone 2a این قیمت را پایین بیاورد – که در واقع بسیار پایین است.

بیشتر ببین

رقابت قوی

بسته به قیمت، ممکن است به دنبال رقیب مستقیمی باشیم گوگل پیکسل ۸aکه انتظار می‌رود در اواسط سال آینده پوشش خود را از دست بدهد (برای مرجع، Pixel 7a در ماه می ۲۰۲۳ عرضه شد).

مطمئناً هیچ چیز با سخت افزار ارزان قیمت غریبه نیست نام تجاری CMF برای فروش یک جفت هدفون ارزان و یک ساعت هوشمند ارزان قیمت. با این حال، به نظر نمی رسد که Nothing Phone 2a دارای برچسب CMF باشد.

شرکتی که کارل پی ترک کرد نیز مانند ما در این زمینه تجربه دارد بررسی OnePlus Nord 2 به شما خواهد گفت تعدادی از گوشی های هوشمند بسیار مقرون به صرفه تحت نام Nord تولید شده اند که برای جذابیت برای کسانی که به دنبال ارزش پول هستند طراحی شده اند.

و البته تقریباً هر سازنده گوشی‌های هوشمندی که در بازار وجود دارد، تلفن‌های رده بالا و گوشی‌های میان‌رده خود را دارد – حتی اپل هم سری آیفون SE. اکنون به نظر می رسد که هیچ برنامه ای برای پیوستن به این باشگاه وجود ندارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/nothing-phones/nothing-might-launch-a-mid-range-phone-to-take-on-the-google-pixel-8a

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *