واتس‌اپ بتا دستیار هوش مصنوعی را برای چت‌ها معرفی می‌کند – در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

به عنوان بخشی از بتا اخیر، واتس اپ به کاربران منتخب تلفن همراه امکان دسترسی به اتاق های گفتگوی جدید متا مجهز به هوش مصنوعی را می دهد.

اگه یادت نمیاد متا در جریان رویداد Connect 2023 خود اعلام کرد که در حال کار بر روی یک “دستیار درون برنامه ای” برای چندین پلتفرم خود بود. عملکرد فناوری مشابه است بینگ چت همانطور که می توانید از آن سوال بپرسید یا با آن “در یک گفتگوی سبک” شرکت کنید. علاوه بر این، این شرکت فاش کرد که می‌توانید با هر کدام از افراد بر اساس یک سلبریتی مشهور، شخصیت منحصر به فردی به هوش مصنوعی بدهید. به عنوان مثال، شخصیت Dungeon Master شما را در یک بازی ماجراجویی انتخاب کنید و یک فید ویدیویی از رپر اسنوپ داگ خواهد داشت. با این حال، الگوهای گفتاری یا رفتارهای او را تقلید نمی کند. این تنها هوش مصنوعی است که متا توسعه داده است.

ما نمی دانیم این چه زمانی است واتس اپ ویژگی به طور رسمی راه اندازی خواهد شد. با این حال، WABetaInfo گزارش می‌دهد که هم کاربران iOS و هم اندروید می‌توانند نسخه بتا این فناوری را امتحان کنند. این قبلی اخیرا آزاد شده است در حالی که مورد دوم از ۱۷ نوامبر در دسترس بوده است. علاوه بر معرفی دستیار درون برنامه ای، این به روز رسانی، مکالمات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دسترسی سریع، دقیقاً در تب Chats قرار می دهد.

نحوه استفاده از دستیار جدید هوش مصنوعی واتس اپ

دارندگان اندرویدی که علاقه مند هستند ابتدا باید به آن بپیوندند برنامه بتا گوگل پلی و برنامه WhatsApp Beta را روی دستگاه های خود نصب کنید. برای کاربران آیفون، ما معمولاً افراد را راهنمایی می‌کنیم تا به آن بپیوندند برنامه بتا TestFlight. متأسفانه، WhatsApp بتا روشن است iOS بسته است. در طول دو سال و نیم گذشته، در زمان نوشتن این مقاله، شکاف باز نداشته است.

نگران نباشید زیرا ما به دستیار هوش مصنوعی دسترسی داریم اندروید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه است. پس از راه‌اندازی واتس‌اپ، روی نماد چت سبز رنگ در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس گپ جدید هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

WhatsApp یک دستیار هوش مصنوعی ایجاد می کند

(اعتبار تصویر: آینده)

در صفحه بعد، تک تک افراد موجود را خواهید دید. ما فعلاً متا AI پایه را انتخاب می کنیم. در آنجا، برخی از موضوعات بحث را برای شروع کارها پیشنهاد می کند، مانند محبوب ترین نمایش ها در نتفلیکس؟ دستیار با ارائه توصیه هایی پاسخ می دهد و در عین حال به منبع آن پیوند می دهد. در تصویر زیر می بینید که اطلاعات از آن گرفته شده است لیست TechRadar از بهترین نمایش های نتفلیکس. از اینجا می توانید هر طور که دوست دارید گفتگو را ادامه دهید.

دستیار هوش مصنوعی واتس اپ توصیه هایی را ارائه می دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

چگونه شخصیت های هوش مصنوعی واتس اپ را امتحان کنیم

اگر شخصیت خاصی می‌خواهید، می‌توانید از میان انواع مختلف در دسته‌های مختلف مانند ورزش، فرهنگ پاپ، و مشاوره انتخاب کنید. در این مثال، Dungeon Master را که قبلاً ذکر شد، انتخاب می کنیم. در ابتدا پیشنهادات محتوایی مانند ایجاد یک شخصیت قابل بازی در داستان را ارائه می دهد. هر شخصیت همراه با یک فرد مشهور یا بازیگر است که در زمان واقعی احساسات می کند. می‌توانید فید را به چهار گوشه صفحه منتقل کنید، اما نمی‌توانید از شر آن خلاص شوید. این یک ثابت دائمی است.

هوش مصنوعی واتس اپ Dungeon Master

(اعتبار تصویر: آینده)

پس از اتمام کار، می‌توانید مکالمات هوش مصنوعی را در تب اصلی چت در حساب WhatsApp خود در تلفن همراه پیدا کنید. یا حتی می توانید به مکالمه با افراد در واتس اپ برای دسکتاپ ادامه دهید. هر کدام را می‌توانید در منوی سمت چپ با بقیه اتاق‌های گفتگو پیدا کنید.

دستیار هوش مصنوعی واتس اپ روی دسکتاپ

(اعتبار تصویر: آینده)

به خاطر داشته باشید که نمی توانید یک دستیار روی دسکتاپ ایجاد کنید. این به‌روزرسانی صرفاً فقط برای موبایل است، اگرچه به طور معکوس نشان می‌دهد که این ویژگی به شکلی در خارج از تلفن‌های هوشمند در دسترس خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این پچ به طور گسترده در دسترس است یا خیر. WABetaInfo ادعا می‌کند که متا برنامه‌هایی برای گسترش شخصیت‌های هوش مصنوعی «به مخاطبان گسترده‌تری در آینده» دارد، اما جزئیات بیشتری ارائه نمی‌کند.

حتما عضو شوید کانال واتس اپ خود TechRadar برای دریافت آخرین اخبار، بررسی ها و نظرات در مورد فناوری مستقیماً در تلفن خود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/whatsapp-beta-introduces-ai-assistant-to-chats-heres-how-it-works

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *