واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با کیفیت اصلی ارسال کنید

واتس اپ در حال ارائه یک گزینه جدید است که به کاربران امکان می دهد آیفون عکس‌ها و ویدیوها را با کیفیت اصلی از طریق پلتفرم پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید.

واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با کیفیت اصلی ارسال کنید
همانطور که توسط WABetaInfoتغییرات رسمی همراه با آپدیت ۲۳٫۲۴٫۷۳ واتس اپ در اپ استور می گوید که کاربران اکنون می توانند “به راحتی رسانه با کیفیت اصلی را به عنوان یک فایل ارسال کنند.”

این به روز رسانی به دنبال یک ویژگی جدید اضافه شده است که به کاربران WhatsApp اجازه می دهد ارسال رسانه با وضوح بالا یا “کیفیت HD.” در حالی که این بهبودی بود که به محدودیت اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت پایین سرویس می‌پردازد، اما همچنان شامل فشرده‌سازی است.


آخرین ویژگی واتس اپ با اجازه دادن به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها به عنوان فایل و در نتیجه حفظ کیفیت اصلی، از فشرده سازی به طور کلی جلوگیری می کند. تغییرات واتس اپ اضافه می کند که این گزینه جدید “در هفته های آینده” در دسترس است، بنابراین برخی از کاربران ممکن است بلافاصله آن را در دستگاه خود مشاهده نکنند.

  1. یک چت موجود در واتس اپ را باز کنید یا یک چت جدید راه اندازی کنید.
  2. روی نماد + در سمت چپ قسمت ورودی متن ضربه بزنید.
  3. روی Document ضربه بزنید ➝ عکس یا ویدیو را انتخاب کنید.
  4. رسانه ای را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید، سپس با ضربه زدن روی فلش آبی تأیید کنید. به محدودیت ۲ گیگابایتی برای فایل هایی که می توان با استفاده از این ویژگی ارسال کرد توجه کنید.

هنگامی که فایل ها ارسال می شوند، پیش نمایش رسانه ها در پنجره چت نشان داده نمی شود، اما گیرنده می تواند برای مشاهده آنها روی فایل ها ضربه بزند. واتس اپ نیز همین ویژگی را برای اندروید آزمایش کرده است، اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.

برچسب ها: واتس اپ


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/04/whatsapp-send-photos-video-original-quality/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *