وارن اسپکتور می گوید که Epic Mickey 3 در حال حاضر “غیرممکن” است

وارن اسپکتور، خالق Epic Mickey، گفته است که در حال حاضر نمی‌تواند روی سومین بازی از این سری کار کند، علیرغم اینکه اعلام شده است که بازی دوباره احیا شده است.

هفته گذشته اخبار Epic Mickey: Rebrushed را به ارمغان آوردبازسازی بازی اصلی کلاسیک این سری که اواخر امسال برای Nintendo Switch، PC، PlayStation 4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

نوشتن روی لینکدیناسپکتور گفت که “نمی توانم شروع کنم به توصیف چقدر هیجان زده ام” در مورد بازسازی – اما او بی سر و صدا روی سومین ورودی کاملاً جدید در پشت صحنه کار نمی کرد.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

اسپکتور نوشت: “من دوست دارم Epic Mickey 3 را انجام دهم، اما یک کار روزانه دارم که این کار را غیرممکن می کند.”

او ادامه داد: “من در واقع ایده سطح بالایی برای کاری که در یک تری کوئل انجام خواهم داد” دارم، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

اسپکتور در حال حاضر به عنوان مدیر خلاق در OtherSide Entertainment، استودیویی که او در سال ۲۰۱۳ تأسیس کرد و نقش‌بازی اکشن Underworld Ascendant را راه‌اندازی کرد، خدمت می‌کند.

اما OtherSide شاید بیشتر به خاطر کار چند ساله خود بر روی System Shock 3 شناخته شود – پروژه ای که در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد، اما پس از آن در سال ۲۰۱۹ تأیید کرد که وقتی ناشر Starbreeze تقریباً از بین رفت، مجبور به ترک آن شد.

اسپکتور در پایان گفت: “نگران نباشید، کاری که من روی آن کار می کنم بسیار جالب است و OtherSide به دنبال استخدام برای آن پروژه و پروژه دیگری است که ما روی آن کار می کنیم.”

OtherSide در حال حاضر روی فرنچایزهای جدید کار می کند و اسپکتور روی پروژه ای با عنوان Argos: Riders of the Storm می پردازد. به طور جداگانه، این شرکت گزارش شده است پروژه Dungeons and Dragons در ابتدای سال ۲۰۲۳ لغو شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/epic-mickey-3-currently-impossible-warren-spector-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *