واقعاً چند بار نیاز به تعویض روتورهای ترمز اتومبیل خود دارید؟

واقعاً چند بار نیاز به تعویض روتورهای ترمز اتومبیل خود دارید؟

روتورها و لنت ترمزهای خودروی شما هر دو تحت نیروی قابل توجهی قرار می گیرند. این حرکت روتور است که همه چیز را در یک راستا با چرخ نگه می دارد و این روتوری است که لنت ها هنگام ضربه زدن به ترمز آن را می گیرند. بنابراین، این بدان معناست که روتورهای ترمز باید از ساختار کاملاً محکمی برخوردار باشند تا به بهترین عملکرد خود ادامه دهند.

قطعات سرامیکی و کربنی معمولاً برای این منظور در وسایل نقلیه رده بالا استفاده می‌شوند، اما طول عمر این مواد به طور طبیعی به این معنی است که چنین روتورها به طور قابل توجهی هزینه بیشتری دارند. در واقع، معامله گر خودرو گزارش می دهد که لنت ها و روتورها به تنهایی می توانند حدود ۱۱۰۰۰ دلار برای روتورهای سرامیکی هزینه داشته باشند. در همین حال، روتورهای آهنی، بسیار پرکاربردتر هستند و یک سیستم ترمز مقرون به صرفه‌تر و همچنان مقاوم‌تر هستند، اما معمولاً به تعویض مکرر نیاز دارند.

اینکه چقدر باید این کار را انجام دهید به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه بیشتر رانندگی کنید، ترمزهای شما ساییدگی و پارگی بیشتری را تجربه خواهند کرد و بنابراین زودتر می خواهید روتورهای خود را تعویض کنید. دفترچه راهنمای مالک و مکانیک شما بهترین وسیله نقلیه و مدل شما را می شناسند و بنابراین می توانند توصیه های مناسب ارائه دهند. با این حال، داشتن یک رقم تخمینی از چند مایل بین تغییرات روتور مفید است. در مرحله بعد، ما همه اینها را برای شما آماده می کنیم.


منبع: https://www.slashgear.com/1486351/how-often-should-you-change-brake-rotors-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *